Gå til innhold

Oktober: Lille speedy krabber.


Dunderklumpen

Anbefalte innlegg

 

Nå har vår lille begynt å krabbe litt. Hun bruker hele kroppen foreløpig, men kommer seg absolutt forover og bakover. Det er så gøy, men skjønner at vi ikke kommer til å få et sekund fred fremover :) Hva med de andre små her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro =)

Husker med stolthet da eldste sønnen min krabbet for første gang! "Dro" seg vel fremover rundt en mnd tid før han krabbet ordentlig. Da var han 6,5mnd...

Denne gangen går desverre utviklingen noe tregere pga den dumme puta. Men jeg stresser ikke med det! Det kommer når det kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så gøy:)

Min lille kar begynte først å snu seg fra meg til rygg og tilbake igjen i går, han har snudd seg fra mage til rygg en stund. Men han blir så sint, nå er det liksom ikke moro å ligge på teppet lengre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De utvikler seg forskjellig disse små gitt. Jenta mi har ennå ikke snudd seg en gang hun. Men hun jobber med saken, så det kommer nok snart. Storebroren også var av den litt late, bedaglige typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke dattera mi heller... Ikke funnet beina engang :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tulla ha rikke funnet beina når hun ligger, men titter litt på de når hun sitter på fanget. er ikke sånn kjempe intressrt i å snu seg selv om hn kan til den ene siden. er visst mer behagelig å ligge på siden å slappe av. prøver seg på noe som likner åling, men går bare bakover eller så går tompa opp og hodet ned. ser litt dumt ut enda. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også lillesnupp begynt å krabbe med hele kroppen.. kommer seg over gulvet i stua på noen minutter. Hun er så søøt og stolt. Så glad for endelig å komme seg av flekken hehe. Så nå har jeg teipet over nærliggende stikk kontakter(skal dra å kjøpe sånne greier til å putte inn i morgen) for snuppelupp har funnet ut at det er veeldig spennede med de.. har mest lyst til å putte fingeren inni.. så her er det babysafing på gang ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti för dej :-) Min lille jenta har oxå börjat krabba men bror hennes var oxå tidigt.. bägge två började vid fem mnds ålder. Men jag hoppas inte att hon börjar gå lika tidigt som bror sin vid 10 mnds ålder.. vill ju ha en liten bebis juh... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...