Gå til innhold

Dere som har fått reductil?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva sa dere til legen for å få? Måtte dere prøve en periode uten det først, eller fikk dere med en gang bare bmi var høy nok? Har en bmi på 31, er det nok for å få det? Har prøvd slanke meg i 7 mndr nå, trener og spiser sunt og normalt, har enda ikke gått ned en kg...begynner å bli litt desperat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min sa: Åja, har du bestemt deg for å prøve å gå ned i vekt nå (er 5mnd siden svangerskapet mitt) Dette vil nok hjelpe litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var dødsnervøs... satt meg ned på kontoret hans, sa sa han, ja...er det noe spesielt du lurer på idag? njjjjjaaaa, jeg hadde egentli bare ett spørsmål jeg, svarte jeg ...Kan jeg få reductil ?

 

JA! sa han!

 

Jeg ble sååå lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen min i oktober, da begynnte han å fortelle meg hvor tykk jeg var, gikk der i fra ganske så deppa. men hadde ikke ork eller lyst til å begynne, Var hos samme lege igjen for tre uker siden, fikk høre at jeg hdde lagt på enda 10kg til, og fikk kniven på strupen og fikk beskjed om å komme en gang i mnd å veie meg til han. Var her inne på forumet dagen etter og fant Reductil og fikk veldig lyst til å prøve den, begynte ringe legen dagen etter for å få resept, fikk tak i han sist uke, fikk blankt nei, kjefta og deppa rundt i to dager her inne, tråkket en del av jentene på tærne her inne. Men så fikk jeg tipset her inne, bytt fastlege, fikk gjortdet på mandag, time til han i går, og vups der hadde jeg min rsept på Rductil.

Så får du nei, så bytt lege, du har krav på det om du ikke har problemer med blodtrykket, spiseforstyrelser, og en bmi på over 30.

 

Lykke til Hilde Marø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da skal jeg spørre legen om det når jeg er ferdig å amme, har en bmi på 31 nå. Har gått ned litt uten nå, så håper jeg fortsatt klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...