Gå til innhold

teutonia spirit s3 - trenger råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger desperat hjelp fordi jeg har nettopp vært på barnevognbutikken og blitt anbefalt teutonia spirit s3. Siden jeg ikke har peiling - spør jeg dere som virker som dere har prøvd de fleste vogner. Vogna vi så på var en dypvogn - og dama i butikken sa vi kunne bytte ut dypvogn-delen med en sportsutgave senere. Greit nok tenkte vi... men da vi kom hjem begynte søkingen på internett etter alternative butikker... og da dukket spørsmålet opp. Hva er forskjellen på: Softbag, Fashionbag, DUO-bag og VarioPlus bag? Og hva trenger egentlig vi?

Vi hadde tenkt å bruke lammeskinnsposen som nevøen min har brukt.Jeg tror at Fashionbag er dypvogndelen og med det som utgangspunkt har jeg følgende spørsmål: Trenger vi noe annet enn dypbagen (fashionbag) og vogna da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har også kjøpt den vognen

Dvs. Jeg har kjøpt sportsvogndel m/ fashionbag

og bruker den første mnd. og da bytter jeg bare ut bagen med sportsvogndelen!

Fashionbag`er den som du bærer i kalesjen liksom

Mykbag er den som du bare har i Sportsvogndelen

Dypvogndelen er hardbagen i sportsvogndelen

Så dypvognbagen og fashionbagen er ikke den samme

Hmm... vanskelig å forklare eller skjønner du ;)

Det beste var å se forskjellige bager og at de viser deg forskjellene

i butikken.. men har du nettsiden, så viser de jo veldig bra alle mulige vogner og sånn de har!

http://www.teutonia.no/meny2Frame-1n.htm

Skrevet

e vogna til å anbefale. står no å vil kjøpe kun den sportsvogndelen. babyen min e snart 7mnd :)

Skrevet

Dette med type bag er akkurat samme valget jeg står ovenfor nå. Og jeg er veldig i tvil... :) Spirit s3 virker som en veldig bra vogn, så det er jeg ikke i tvil om!

Softbag og VarioPlusbag setter man i sportsvogndelen. Ved bruk av DUO-bag og Fashionbag bruker man kun den og bytter ut med sportsvogndelen seinere.

Så for meg står valget mellom DUO-bag og Fashionbag. Ved bruk av DUO-bag bruker man samme kalesjen som på sportsdelen. Denne er det titteluke i, pluss at man kan ta av delen bak slik at det blir luftigere på sommerdager. Fashionbagen har egen kalesje. Den ser litt enklere ut og man løfter bagen etter denne.

Du som hadde Fashionbag, hva er målene på denne? Og hvordan er kalesjen? (Sorry at jeg "kupper" tråden din Lalaloo, men jeg tenkte at dette kunne være interessant for deg å vite også..)

:)

Skrevet

L.april!!!

Anbefaler du sportsvognen med softbag da?? Og hva med variobag (eller noe sånt :)). Hva er det?? Er det en hardbag som går til sportvognen - og er det en fordel å ha ved kulde?

Svigerinnen min sverger til sportsvogn og softbag - så jeg ville bare høre om noen andre var enig!!

Skrevet

kjøper du vogna på www.lilleprinsen.no sparer du en del penger på vogna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...