Gå til innhold

Hvordan har det gått med sommertid og babys leggetid?


seff

Anbefalte innlegg

Sommertiden startet selvfølgelig med at tåkehodet her inviterte til familiemiddag kl 14 og ikke skjønte hvorfor folk kom allerede 13 når fisken akkurat var satt i ovnen og ingenting var klart. Jepp.

 

MIra la seg 1 time senere (som forventet), og jeg tenkte jaja, da får vi jo en time "ekstra" på morgenen. Den gang ei. Hun våknet en time FØR hun pleier å gjøre, og har fortsatt med det...

Håper å kunne mildt geleide henne inn i "sove kl 19" igjen...men ser ut som om dagslyset gjør sitt og..

Hvordan har det gått med deres små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ble det omvendt gitt:) Anine har pleid å legge seg sent....22-23, men har blitt trøttere og trøttere for kveld nå og i dag sovnet hun for første gang 21:) Rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* sliter oxo med å huske på når klokka skal stilles. Da jeg jobba på kiosk for flere år siden, klarte jeg å åpne kiosken en time for sent en søndag, hadde glemt å stille klokka.....

 

Snuppa la seg litt senere enn vanlig på søndag, sov som vanlig hele natta og våkna i 7-tida for mat. Sov så videre et par timer. Merker ikke noe til klokkestillinga med ho. Men storebror på 4 virker trøttere på morgenen etter at vi stilte klokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Her er det variasjoner ser jeg. Kristinpia har jo vært riktig så heldig :-)

 

Hehe, Snuppeduppemamma, får håpe ikke køen utenfor kiosken var så alt for lang da ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var faktisk noen der, som var en smule grinete...Det verste er egentlig at noen av dem lo og påsto jeg åpna for seint. Jeg trodde de bare spøka jeg, og lo bare. Ikke før en av dem viste meg txt-tvklokka....da ble det stilt =) Heldigvis tok sjefen min det oxo med godt humør. Litt av et stunt, det der..*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd å legge henne til samme klokkeslett, men det har foreløpig fungert dårlig... :-) Sovner 1 time senere ca, men våkner til samme tidspunkt for mat........ *rister på hodet*

 

Har faktisk sovet litt lenger på morningen.

 

Tror egentlig det er fordi det er så lyst som er "problemet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...