Gå til innhold

Termin i okt. , nov. , des, -anyone??( tenkte vi kunne slå følge)

Anele&Solstråla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei...begynte nesten å føle meg veldig alene her:)

Gøy å ha noen å ta følge med her inne, blir jo noen måneder så.

Alt bra med deg? ikke for mye symptomer eller?

Jeg var kvalm i et par uker, men viker som om det har gitt seg...digg:)

vet ikke eksakt termin dato enda...skal komme meg ut av leiligheten som jeg og x'en leier sammen med..og det er nå i helgen vi flytter ut...SÅ skal jeg begnne å konsentrere meg og tenke på lille gullet mitt...må på tidlig UL for å finne ut når hXn kommer;)

jobber du om dagen?

haha ser du har svart her åsså blir litt for masse tråder for en gravid forvirret kvinne dette her =)

jobber ikke om dagen nei en dag nå å da! skal jobbe i morgen. både gleder og gruer meg. barnefaren jobber der, og han har informert hele jobben om bebisen... ;) hehe*

Annonse

ok, hvor jobber du da?

Jeg har desverre ingen jobb om dagen, men skal på intervju på mandag...og det er et vikarbyrå, så jeg har informert dem om situasjonen...og håper de vil være snille å skaffe meg jobb i 6mnd slik at jeg får en grei permisjonsutbetaling.

Har sendt deg pm, så sjekk postkassa...der er det ikke stort mer enn en tråd...hehe:)

å nei du...you're far ahead:)

Faens X, han prøver så godt han kan til å manipulere meg til abort...slenger alt mulig som vanligvis ville ha stukket meg innerst i hjertet, men akkurat nå så har jeg en likegyldig holdning til han...sikkert bygd opp en slags mur for å beskytte meg!

Ikke enkelt dette her, han er så imot at jeg skal få dette barnet...pratet nettopp med han, han ringte meg...spurte hva som skjedde...skal fortelle han over helgen at jeg skal beholde..må ut av den

H'''.. leiligheten vi leier sammen først...

Også skal jeg hjem dit i dag og bli til søndag...han har flyttet ut mesteparten av tingene sine, men vet ikke hvor lenge han blir da...på lørdag skal vi ha vaskedag hele dagen.

Merker jeg gruer meg litt, sa jeg ikke orket å gå å krangle med han i flere dager, og spurte om han ikke skulle dra vekk i dag...

Han la på røret når han fikk vite når jeg har time til abort( etter påske)...har jo fortsatt timen, men føler avsky bare jeg tenker på det!!!'

OPPGITT:(

Annonse

Jeg er også her...har termin 8.oktober,men ikke vært på UL så det kan endre seg.

Har også en barnefar som ringte å maste om at jeg skulle ta abort,skikkelig ubehagelig. Jeg har sagt at han ikke blir pappa,så nå tror han at jeg har tatt abort og han er veldig fornøyd med at han "vant".. Har oppgitt ukjent barnefar og kommer ikke til å ha mer kontakt med ham.

Man trenger støtte og noen å snakke med,godt at dere er her alle sammen =)

Hey girls..

Da ble vi i hvertfall 5 her inne:)

Hvor gamle er dere og hvor bor dere?

Selv er jeg 25 og bor for tiden hjemme hos mor i Akershus, men blir å flytte innover til Oslo igjen snart...flyttet ut av leiligheten som jeg og X'en leide i Oslo i dag...deilig å være ferdig med det..

Endelig kan jg begynne å fokusere på andre ting:)

Ha en fin solskinnsdag jenter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...