Gå til innhold

Dollypopp og emblamamma, hva f.... gjør dere her inne fortsatt?

Anbefalte innlegg

Tenkte for moro skyld å titte innom bli gravid sidene, siden dette var siden jeg savner mest på en måte..:) selv om jeg jo selvfølgelig er overlykkelig for at jeg vandret videre. var så koselig her inne:)

Også er deres nick omtrent de første jeg ser... dere var jo her når jeg var her også.. trodde/håpet/ønsket virkelig ikke å finne kjente nick her enda..

Bra med dere da? Håper virkelig det sitter en spire hos dere snart:) Selv er jeg snart ferdiggått svangerskapet, og har bare 3 uker ogjen til termin. Virker som det var i går jeg satt her inne og ventet på ikm og greier, mimre mimre...

Uansett: lykke til klem fra meg:)

Fortsetter under...

Hei! 3 uker igjen sier du??? Husker nicket ditt mille80, var det ikke du som laget så søte dikt til meg? ;o)

Jøss....tiden fyr når man er prøver ja! Selv om man føler at tiden står stille på samme tid.

Jeg har ikm torsdag/fredag, men håper ingenting. Har fått den velkjente tr kvisa, og er sugen på godis som fy! Det er dårlige tegn! I så fall entrer jeg min 12 pp :o( Når jeg ser den første dråpen med trblod skal jeg ringe fastlegen min for å få en time.

Kos deg masse med beibisen når h*n kommer :o)

Joa, var meg som diktet vettu:) og prøvde å lage litt humor historier helt til jeg fikk anonym på nakken, tihi..-og du som lærte meg og bake verdens beste sjokolade cockies;) nøyaktig 3 uker og 2 dager til termin nå, så dette blir spennende:)

12 pp, det er virkelig altfor mye, så kom deg til legen om tr nå skulle dukke opp ja.. skal nok kikke innom innimellom og følge med:)

Masse, masse lykke til:)

hei!!!

tiden flyr,3 uker igjen ja.spennede da!!

har det gått greit?

her skjer det ikke stort...

er ferdig utredet og er helt frisk!

har søkt ivf på Riksen,men det tar fort et par år

før vi kommer til der,så hvis det ikke har skjedd noe

til sommeren/høsten så blir det på privatklinikk.

holder virkelig på å fly på veggen her.....

koselig å høre fra deg da:-)

Uff da dollypopp, 23/24 pp er det søren meg ingen som fortjener.. ting kan virkelig være urettferdig, for noen sitter spiren som et skudd med en gang, mens andre må vente så j... lenge. Og andre igjen blir gravide selv om de ikke ønsker det. Urettferdig er det!

Får virkelig håpe ting ordner seg for deg..du er jo utredet og greier jo..hmf:(

Svangerskapet har gått veldig greit, har omtrent gått helt knirkefritt, så jeg skal ikke klage. Kun litt plager med bekkenløsning nå på slutten.

Ønsker deg uansett masser av lykke til:) En dag MÅ jo spiren sitte..:)

Annonse

ja,masse lykke til!!

håper fødselen går bra,og at du slipper

å gå 2 uker over....

her kom tanta i går,så da ble det 24.pp her.

nå har jeg hatt dritt menssmerter i 2 dager.

men hallo,noen som snart skal føde her...hehe;-)

klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...