Bellamora Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Hei. jeg er en "sliter", har aldri vært gravid og har ikke vært til utredning. er midt i syklusen ca, og har nå vært ekstremt kvalm i 2 dager. klarer ikke spy, og føler meg ikke dårlig ellers, men er bare utrolig kvalm. er dette kjent for noen. vil jo gjerne tro jeg er gravid, selv om jeg ikke tror det er tilfelle...men jeg er desperat, er så kvalm å uggen, orker ikke mer nå... Har også hatt veldig gul urin de siste dagene... er det noen som kjenner igjen dette...? håper på svar om det er det ihvertfall...
Anele&Solstråla Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 symptomene varierer veldig da...kan du ikke ta en test? kan jo hende den er neg. også, min var iallefall det...tok en dagen etter jeg ventet mens...og jeg gikk på p piller, men hadde glemt tre stk. nesten tre uker etter tok jeg en til just to be safe..og den var positiv... lykke til:)
Bellamora Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 ja jeg har tenkt tanken, men det er 9 dager til ikm og vi hadde ikke sex i den gyldne tida... man leter gjerne etter svar på alle de gale stedene... er lei av bare en strek på de testene....
Ulvira Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Hei, Først vil eg sei at eg veit korleis du har det har vert der sjøl..hold ut til slutt går det som regel bra:) Så før eg testet positiv var eg VELDIG kvalm, av og til fekk eg svettetokter og følte meg ganske uggen... Krysse fingrene for deg...lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå