Gå til innhold

40-årsdag med 30 gjester, hva kan jeg servere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville laget Tapas..eller bestilt det levert.

Så gjør du som Gummelillan...Lag noen ting selv, som wow faktor, og kjøp resten på en finere butikk...

Skinke, oliven, oster, hvitløksscampi, kjøttboller, godt brød, (med havsalt, olje og balsamico er det jo bare så digg..,,.) Eggeomlett-variant, råstekte poteter, alioli osv osv... Og vin i bøtter og spann....

Å det er gøy med fest!!! Det viktigste er at du ikke sliter deg ut i forkant...for det er jo du som skal kose deg aller mest!

Hei du havhesten, jammen har du valgt det fineste nicket av alle!!!

Jeg er født og oppvokst med store fester og masse folk, og til hver eneste fest, om det var hos oss eller om det var hos andre så hadde alle med seg en rett. Nå har jeg startet samme trenden i mitt eget hjem, og vips...Da blir det tapas i en fei.

Du lager liste over hva du ønsker på bordet, og etter hvordan du kjenner gjestene dine, og simsalabim så får alle vist seg fram, alle får snakket om det gode de har laget selv, og det gode de har smakt på, og kvelden blir perfekt. Det fine er jo at da fyker oppvaksen hjem igjen med gjestene, og står igjen med en maskin med glass og tallerkner... Det er fiffig... :-)

:-)

håper du får en fin bursdag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...