Gå til innhold

Kjenner enkelte innlegg her provoserer meg kraftig...!

Ane**

Anbefalte innlegg

Hvor gamle er enkelte av dere?? Det er iallefall utrolig lett å se at enkelte ikke har barn fra før!

Jeg er alene med snuppa mi på 2 år og venter en jente til i Mai.

Barnefaren har ryki og reist og gir fulstendig faan...

Greit jeg er forbanna på han osv... Men HA-LO!!!

Enkelte av dere snakker om at

"kommer faren og skal leke pappa nå så kan han ryke og reise."

"det er MIN baby, han stakk fra meg."

"Har han først gitt faan kan han holde seg unna."

Tenker dere ikke på barna deres??? Uansett hvor sinna dere er så er det jo BABYEN sin PAPPA!!! Skal dere virkelig nekte ett annet menneske å ha en pappa? Så utrolig grusomt tenker jeg da...

Jeg kunne ALDRI nektet mine barn pappaen sin, eller han å være sammen de. Uansett hvor mye han har dolket meg i ryggen så er man da to om å lage den ungen. Og den har faktisk to foreldre. Og om pappaene er litt idioter å stikker så greit nok. IDIOTI fra dems side. Men når de først viser interrese igjen så må man da for guds skyld legge til rette for at babyen skal få ha pappaen sin i nærheten...

DJIZEZ! irker som noen av dere er 14 år gamle.

Fortsetter under...

ser din frustrasjon! men dette er faktisk ett formum hvor folk kan få ytre sin mening da.. og få ut sin frustrasjon! om man kanskje ikke mener alt like mye eller om noen kanskje er mere bitre på barnefaren enn deg så er det like fullt lovlig å si akkurat hva man øsnker!!

jeg vil gjerne at barnfaren skal ha noe med sønnen min å gjøre.

men han vil ikke..

og ja, jeg kan ha sagt masse stygt her inne.

men de fleste ser vel på denne siden som en mulighet til å avreagere.. tviler på at alle som sier noe stygt her sier noe som helst til andre om den jævla barnefaren. så lenge leve denne siden :)

Annonse

kunne ikke vært mer enig!

så lenge det er mulighet for samarbeid og respekt mellom foreldrene (da krevs det selvsagt litt fra begge parter) så er det aller beste at barnet får vokse opp og får bli kjent med begge foreldrene... en alenemamma kan være en super mamma, men ikke både mamma og pappa.

forholdet mellom meg og barnefaren er helt på trynet får å si det rett ut... men alikevel gjør jeg alt jeg kan for at forholdet mellom han å den lille skal være best mulig fra starten av. jeg velger å legge alt han har sagt og gjort bak meg, og prøve å tenke at han kan jo faktisk vise seg å være en god far selv om han er ekkel mot meg!

jeg har prøvd å snakke med ham, gitt ham sjangse på sjangse til å prate og samarbeide... prøve å få en god tone til... men det har ikke godt...siste utvei nå er mekling på fem.vernkontoret... mn om det ikke skulle funke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...?

barnet er ikke født enda, men på grun av situasjonen mellom meg og barnefar må vi prøve nå å få til en greit tone slik at det skal være mulig at han får se og tilbringe tid med den lille fra første stund...

sååå...jeg prøver, slv om jeg virkelig synes og mener han er en drittsekk...det er ikke bare lett, men det må til!!! å tenke noe annet er egoistisk...det er ikke lenger vi som står i fokus, men den lille!!

FOR ET BEFRIENDE INNLEGG!!!

Jeg er HELT enig!! Faktisk ble jeg så lettet nå at jeg kjenner jeg er nær ved å grine! Syns faktisk det kan være slitsomt å på en måte "forsvare" barnefaren, og la ham være pappa selv om han har sviktet meg.

Dette er ting jeg også mener 100%, og jeg er skikkelig forbanna på barnefaren til henne jeg har i magen. Det vil si, jeg har vært veldig tålmodig, men nå er jeg ganske lei meg, frustrert, forbanna og provosert! Men jeg skal på ingen måte hindre ham i å ha kontakt med datteren sin. Skal hun bli straffet da?

Jeg skjønner veldig godt at noen er skikkelig forbanna på barnefaren og føler seg veldig sviktet, men som du sier, man er to om å lage barnet, og faren har ALDRI et valg!! Han MÅ forholde seg til en abort eller et barn UANSETT!

Nei, skjerpings jenter! Det er masse fordommer ute og går når det gjelder alenemødre, og vi bør faktisk holde oss for gode til å underbygge disse fordommene. Det er IKKE synd på oss!

Det er ikke synd på meg iallefall :-)

Babyen koser seg i magen, og jeg GLEDER meg til å bli kjent med henne:)

tro meg, de fleste av oss hær inne gjør vårt beste for å opprettholde en viss kontakt så barnet skal få ha faren sin, men hva gjør man om han stritter imot? alt er ikke sort eller hvitt.. og som sagt vi bruker forumet til å blåse ut istedet for å blåse til barnefar så de fleste av oss gjør faktisk vårt beste for barnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...