HP-1979 Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Er 27 år og gravid for første gang!!! Har foreløpig termin 18 november!Gleder meg veldig. Håper berre at alt går bra... Hadde ein del stikkingar nederst i magen i veke 4 og vart kvalm nokre dagar etterpå. Så eg kjenner at det er noko som skjer. Har høyrt at dersom du er kvalm, er det mindre sjanse for spontanabort. Veit ikkje om det stemmer, men kan nå håpe det for min skyld. Kjekt å vere medlem av november-klubben!!!
Lykkespiren :-)) Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Gratulererer så mye og velkommen inn!! Jeg har termin 27.11, vår første og er veldig spent. Er 32 år fra Oslo. Var veldig kvalm de første dagene og stikkinger i magen hele tiden. Nå har jeg litt vondt ned mot eggstokken. Håper det ikke er noe farlig?! Ellers flyr jeg på do hele tida og er tørst hele tiden. )
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer. Dette blir gøy framover...vi får følge hverandre.Jeg har termin 22 november. Som hun lykkespiren skrev så kjenner jeg meg veldig igjen.Løper på do hele tida...tisse tisse tisse......Men ikke sååååååå tørst. Er 6+6 i dag og synes ikke jeg må tisse så mye nå.Er ikke spykvalm men veldig uggen..Fyllesjukmage...Det er litt plagsomt men vi skal være glade forde...Tenke at det er et bankende hjerte der inne...Er så glaaaaaad...... Puppene er ømme, særlig vorta, og stikker litt i magen. Er trøtt også , men da er det jo bare å sove litt. Er sykmeldt så jeg har all verdens god tid. Det er lunsjer med venninner tid og ofte. Koselig det. Jeg har så lettblødelig livmortapp, og yrket mitt er så tungt så derfor kulern jeg litt inn til videre.Driver for meg selv....
mamma og godguttene Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Hei :-) Vil bare gratulere å ønske deg velkommen inn hit :-)
kjærjenta:) Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Hei! Jeg er også ganske ny her! Jeg kjenner ingen kvalme i det hele tatt, men ømme bryster og litt stikking i magen! Er visst heldig, hvertfall foreløpig! men kan jo aldri vite hvordan det utvikler seg! Har ingen barn fra før så alt er ganske nytt, også er jeg ganske nygift:) synes også det er gøy å være med her, gøy å lese hvordan dere andre har det!
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Velkommen til deg Kjærjenta....... Lykke til på ferden....
maritmora Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Velkommen i novemberklubben, begge to. Dette er en aktiv gjeng, og det er bra. Alle får svar på spørsmålene sine. Det er godt å ha noen å dele både gleder, bekymringer og sorger med. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå