Gå til innhold

Har dere begynt å bruke mammabukser?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte to på H& M, men føler liksom at det er litt tidlig å bruke dem ennå. Er i uke 16 nå.... Har fått litt mage- ei dame som ikke hadde sett meg på flere mnd- reagerte i hvert fall m å gratulere meg da hun så meg i dag, så da regner jeg med at det syns....

Fortsetter under...

nja, jeg finner ikke noen fine mammabukser jeg da, men jeg har kjøpt meg nye bukser på vera moda med strikk i livet...Det er litt bedre enn stramme dongeri bukser....Men jeg tar bare strikk på mine bukser, da går det helt fint...

Jeg har ikke lagt på meg så mye ellers da...bare mage og bryst:)

er 17+5 nå

jepp, jeg beg for ca 1 1/2 uke siden. er bare sååå mye bedre enn halvåpne vanlike jeans!! kjøpt 2 stk på H&M og en i en annen butikk.. burde holde for en stund det:) jeg har også nå de siste dagene fått kommentarer på at magen synes! jippi:)

Annonse

Oi. Flyttet inn i mammabukser for et par uker siden jeg....

Er bare så vidt jeg klarer å bruke de vanlige joggebuksene mine :/

Har kjøpt meg ei snekkerbukse fra H&M. Den begynner å bli stram over magen og nå. (På det innerste stille)

Har ikke kjøpt mammaklær, men har kjøp et par jeans med lavt liv som jeg komme til å gå løs på med saks om ikke så altfor lenge. Fant nemlig dette supre tipset om hvordan gjøre om dine gamle bukser til mammabukser:

http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=28377.0

ja, jer er av dem som har flyttet inn i "passelige" klær! og det er virkelig blitt mer behagelig å være til=) har kjøpt en på H&M og en der jeg jobber, 2wear, som jeg er kjempefornøyd med. har sydd litt på den fra H&M da, men.. nå er jeg iallefall fornøyd=) om kveldene går jeg rundt i mannen min sine joggebukser! jeg bryr meg om hvordan jeg tar meg ut mens jeg er gravid, men på sofaen hjemme er det bare joggebukse som gjelder=)

nei ikke begynt med noe jeg. god plass i mine egne enda. er 17+2 i dag med 2.mann. sist gikk jeg med mine olabukser til uka før jeg fødte. den siste uka var det så varmt så hadde nesten bare på bikini .) hehe

Siden jeg er en tynn person til vanlig, ble det slit å få igjen bukseknappen tidlig. Tror jeg kjøpte første buksa i uke 11-12 :-). Hadde ikke så mye mage da, men var mye oppblåst og deilig å slippe å kjenne at det strammet. Er på uke 17 i dag.

Ja, jeg har en som jeg bruker mye , men bruker fremdeles de buksene jeg har med lavt liv . I sommer var jeg mye slankere så de buksene fra den perioden får jeg absolutt ikke på meg , men heldigvis har jeg krympet og økt såpass mye at jeg har litt for enhver størrelse ! : )

Annonse

Begynte med mammaklær for en stund siden. Ikke at magen er så kjempestor, men det meste jeg har er akkurat litt for trangt og litt for kort.

Har investert litt i ordentlig fint mammatøy også, så da er det gøy å få brukt det så lenge som mulig.

Og ja, det er viktig for meg å ta meg godt ut som gravid...

Jeg har ikke begynt med mammabusker enda, holder meg til de største buksene mine.. hehe..

Har termin 30. sept, så jeg er jo ikke så langt på vei. Men har noen fine mamma-topper som er gode å bruke.

Samboeren min kjøpte en stor pakke med mamma-klær til meg fra

eBay - USA, og det er godt å ha noen fine klær som ikke alle andre har. Her i Norge kan man handle på H&M og utvalget er ikke så bra. Skal man ha noe annet, blir det jo så dyrt.

Se hva jeg fikk på eBay for ca. 2000,- inkl. frakt og det hele:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=015&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&viewitem=&item=250093358813&rd=1&rd=1

Superfine klær!!!

Jeg har kjøpt noe på H&M, de har fått inn kjempefint tøy der nå..... kjøpte 2 sett, bukse, pique-skjorte x 2, genser, skjorte og bluse til bare 2000 kr. Er igrunn ganske fornøyd jeg nå..... skjørt/kjole til sommeren så er jeg fornøyd nå ;-)

Åsså begynte jeg med mammatøy for godt å vel 1 1/2 mnd. siden..... er i min 18 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...