Gå til innhold

Endelig 11+0 og i 12. uke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en liten milepæl, det også? Og bare en uke igjen til man kan slippe jubelen løs... Nå er det vanskelig å ikke være positiv, selv for en med dårlige erfaringer fra før. På torsdag har jeg min siste "spesial-ultralyd" på Rikshospitalet, og hvis alt er bra da...

Lykke til videre alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:) Gleder meg til jeg er der jeg også! MANGE som kan glede seg over nyhetene;)

Skrevet

Jeg er inne i min 12 uke i dag! Ligger vel en dag etter deg da!

Jippi, det går fremover!

Skrevet

Takk søtnos! Velkommen etter. Tenk, om seks dager er jeg i 2. trimester, hurra! Hvor lenge har du igjen, da?

Skrevet

oh så gøy, jeg blir 11 uker på fredag, så kommer etter om to dager. Jeg har allerede fortalt nyhelten til fam og de fleste venniner.=D

Skrevet

Kjempegøy! Da får vi følge inn i 2. trimester, jeg har smugkikket der og synes det er "skummelt" - virker som "alle" der er i uke 20 eller mer... og det føles så lenge til... Men da ser jeg jo dere der, det er supert! Blir en fin påske for oss!

Skrevet

Hurra, hurra!! Nå er min siste "spesial-ultralyd" overstått, og alt er i orden. Fosteret var 45 mm, som tilsvarte ca 11+4, og legen sa at nå måtte jeg slappe av... HURRA!!!!! Gode ønsker til alle dere også, snart er vi på 2. trimester!!

Skrevet

Grattis hypatia!!! så gøy.godt å vite at alt er i orden og du har kommet så lang,, nå må du bare kose dæ med graviditeten resten =D

Skrevet

Takk!! Ja, dette er deilig! Hva med deg da, Nikoline?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...