fruen81 med mirakel i magen Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Da mistet jeg for 4 gang på torsdag kveld. var på sykehuset igår og fikk beskjed om å prøve igjen etter neste mens. fikk nå resept på crinone som jeg må starte på samme dag som positiv test. har idag startet med forsoneterapi for å få orden på hormoner, få orden på sykluser, hjelp til å bli gravid og ikke minst få orden på følelsene mine. det er en tøff tid dette her, 4 aborter på rad gjør noe med en person, føler meg tom og slitt innvendig. Håper jeg snart kommer inn til dere igjen og blir her i 9 mnd. lykke til alle jenter klemmmer fra meg
Høst72 Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Å nei, dette var ufattelig trist! Har du fått noen utredning i forbindelse med at du nå har hatt flere aborter på rad? Synes kanskje det er litt for enkelt å bare gi deg resept på Crinone og håpe at det går bra! Jeg skjønner godt at du er sliten, kan ikke fatte hvor vanskelig det må være å oppleve å miste gang på gang... Håper du og mannen blir tatt godt vare på av familie og venner som støtter dere! Jeg må si jeg beundrer pågangsmotet ditt! Håper virkelig dere lykkes neste gang! Klemmer fra
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Å-stakkars dere!!!!!!! Dette er ikke godt,håper dere kommer dere opp på beina i gjen fort! Jeg ville anbefalt deg å vente en mensen,men jeg skjønner godt at du vil raskt i gang..... Men kroppen MÅ være "klar"for å ta i mot og holde på et foster...... Ønsker dere masse lykke til videre og at vi snart skal "se"deg her i gjen !!!!! Ta godt vare på hverandre! Trøste klemmer
Gøril og Jesper :) Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Å, det er så trist når jeg leser slike meldinger. Det er så forbanna ufortjent. Jeg har ikke ord. Håper sånn at du her her snart igjen, og at crinonen hindrer at noe sånt skal skje igjen. Veldig godt at du ikke gir opp, jeg er sikker på at dere skal få det til igjen, slik at spiren sitter!!! Tenker på deg! Jeg sender deg en kjempestor trøsteklem
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Huff dette var trist. Men.. har du rukket å bli gravid en gang til? http://www.barnimagen.com/forum/thread/8626481 Eller er er det en skrivefeil? Jeg ble så glad på dine vegne, og dette er jo urettferdig. Håper spiren sitter neste gang nå, og at dere får den etterlengtede spiren.
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2007 ja skulle nok stått 4 der og ikke 3, har vært så mye frem og tilbake med sykehuset. men nå hadde jeg sa på torsdagen så da vet vi i hvertfall at det ikke ble noe mere denne gangen heller. men men får ha motet oppe å gå videre, har masse hjelp nå fra leger ol så neste gang håper jeg det går bra.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Uff, føler med deg! Dette her var min 3. SA og gyn sa at vinå kan bli utredet for habituell abort. Men fikk ikke noen medisiner sånn hvis jeg blir gravid igjen...det skulle jeg vel spurt om å få? Har du blitt utredet? Sender deg en megastor trøsteklem!!!!!!!!!!!!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2007 ja vi har hatt utredning, de finner ingen feil på prøvene våres, hadde lap i sept der mente de at jeg har to tette tuber men som de sier at det er ikke helt tett siden jeg har blitt gravid igjen nå. de håper nå at crinone vil hjelpe meg å holde på fosteret neste gang, jeg går jo nå også hos hun damen som driver med fotsone terapi og nåler, så der går jeg nå en gang i uken. begynner for fult med prøving igjen når jeg får neste mens. legen sa at etter jeg hadde fått 1 mens var det bare å starte igjen nei kirsty vi får holde sammen, neste gang er det vår tur;-)
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Skjønte nesten at det måtte være en skrivefeil, men hvem tenker vel når en står med tårene i øynene og skal skrive noe så trist.... Jeg sliter bigtime selv her nå, fruen.. Jeg skjønner så godt hvordan du har det nå. Her hopper hcg en min fra 36 til 28, fra 28 til 186 og så ned til 54 og så opp igjen til 121, Jeg har fått piller for å støte ut hele greia, jeg blødde,det stoppa, nå er det igang igjen... Blir gal her jeg sitter! Håper at vi får litt mer flaks utdelt neste gang!!! klemklem
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Huff, så fryktelig leit å lese. 4. gangen..ja, det skjønner jeg gjør noe med en. Godt du får medisiner til neste gang. Veldig mange som opplever habituell abort skyldes manglende progesteron, og da gjør slik støtte underverker. Krysser alt jeg har for at det hjelper dere, og at du blir fort gravid igjen. Gode klemmer MaliMalii
Marit 75 Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Dette var trist å lese. Sender deg en stor trøsteklem!!! Ord er så fattig i en slik stund, men håper du er tilbake til oss fort!!!
*Lenn* :-)) Skrevet 29. mars 2007 #12 Skrevet 29. mars 2007 Føler med deg! Har selv mistet 4 etter hverandre og vet hvor tungt det er!! Håper du raskt kan komme tilbake til oss på Gravide slitere Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå