Gå til innhold

Når synes dere babyen deres er på sitt aaaller søteste? :-)


seff

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en slags skrytetråd her :-)

 

Når synes dere at deres lille vidunder er på sitt aller søteste? Hvis vi ikke har lov å svare "alltid" som vi nok sikkert har lyst til :-)

 

Jeg synes Mira er veldig søt når hun våkner om morgenen og jeg er grisetrøtt (0630), og hele ansiktet hennes sprekker i et smil etter at hun har strekt seg og gjort x antall våkne-opp-grimaser. Da KAN jeg jo ikke være morra-gretten :-)

 

Også når hun er kjempetrøtt rett før hun sovner og øya er helt hovne, og bare noen smale streker...Åhhh :-) (har gjerne litt sånn bustete sveis i bakhodet på dette stadiet)

 

Når er DIN baby på sitt søteste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes mitt lykketroll..er søtest når han ser med kule runde øyner og munnen formet som en O og slevet renner..er bare så sjamerende...Skjønn når han ligger å ser på meg når jeg ammer han og tar tak i hånden min...åhhh...kan han ikke være liten lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter at han våkner om morgenen og smiiiiiiiiiiiiiler til meg når jeg skal ta han opp:)

 

Når vi koseprater på stellebordet og han prøver å skvise trynet mitt med hendene sine:)

 

Hvis han er trøtt,strekker han seg på en helt vannvittig morsom måte! Da bare MÅ jeg le av han!! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes lillegutt er aller søtest når han er ferdig med å spise fra puppen, og ser opp på meg, smiler og lager verdens søteste koselyd. Og når han våkner om morgenen, smiler og er verdens mest fornøyde unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle nydelige smil er nok morgensmilet søtest :)

Også når han sover... Små babyer som sover er kjempesøtt... de er så fredlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååhhh, ser for meg alle de søte små jeg nå..nesten så jeg får lyst til å gå og vekke snuppa og gi henne en god kooos :-)

 

baby25 og Theo :) : Vi fikk fanget et sånn O-munn bilde hos fotografen da hun var ganske nyfødt, så nå ser jeg O´en på veggen hver dag, hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgengliset er nok det som smelter mammahjertet aller mest. Koselig når hun pupper og holder mammas lillefinger og kikker opp med smale øyne. Og når hun koseprater med mammaen på stellebordet og spreller vilt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere, morgensmil er gull =) Og når vi ligger på senga å prater, og hun ligger der med trutmunn..hehe, da er hun bare til å spise opp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dæm e nydeli når dæm sover :)

For da får æ lov til å kose å klæmme så mye æ vil, utn at dæm bynne å sprelle å vil bort ;)

 

Åsså når vi ligg på gulve å tøyse å tulle alle tre, gjerne leke me dæm å træne. da e dæm så sjønn, smile å prate å gurgle, har så masse å fortælle ;)

 

Å når vi bade om kveldan, da e dæm så fornøyd å go, dæm elske å sprelle i badekaret..

 

pappa`n elske morrastundan, han står alltid opp me dæm før han må på jobb, så sover æ litt længre ;)

 

Han sir han kan ikke ligge å sove, når jentan ligg dær me kulerunde øya å hjerteknusersmil, å liksom ønske go mårn :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det herligste er morgensmilet:) Hun virkelig lyser opp når hun ser det trøtte trynet mitt kikke ned i senga hvor hun ligger å roper og skravler:)

Ellers er hun bare veldig nydelig når hun er trøtt og ligger oppå mammen og koser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...