Gå til innhold

September: Fått bhg plass=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har også fått plass, på førstevalget og greier...den ligger i nabolaget, og det synes jeg er veldig kjekt :o)

Vi har fått full plass, men håper å få redusert plassen til 3 dager i uken også. Håper det ikke er noe problem :o)

Lykke til med det da, og alt annet som står for tur framover ;o)

Herlig! Tim har gått i barnehage siden august og stortrives. Har sånn smått begynt å bekymre meg for neste år siden det er en 0-3 års barnehage. Og så kommer jo nestemann. Skal jeg da prøve å få ham inn i barnehagen der Tim går nå (de er så utrolig søte og snille der), eller skal vi gamble på at de får plass i samme barnehage (0-6 år). Huff, nei utsetter det problemet lit til ;)

Gratulerer med plassen!

fra 1.august har Marius fått 100 % plass i barnehagen som han går i.. jeg selv jobber 2-3 dager i uken (pluss annehver helg) og det skal bli deilig med 2 dager for meg selv, får litt dårlig samvittighet når jeg tenker sånn men han stor koser seg jo i barnehagen.. Pluss vi har jo tenkt å prøve å få en lillesøster eller bror til marius og da er det deilig med litt tid for meg selv til trening og husarbeid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...