Gå til innhold

"Skakt" sugetak? og sovner ved puppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg med dette: min sønn på 4 uker får et godt tak på det ene brystet, brystknoppen ser rund og fin ut når han slipper taket. Men på det andre brystet suger han brystknoppen skakk, delen mot armen min kommer godt ut, men halvdelen inn mot midten liksom ikke kommer ut... Han får derfor ikke sugd brystet tomt, og samme hvor mange ganger jeg legger han til, eller hvordan jeg stimulerer brystknoppen før jeg legger han til, ender jeg opp med skakk brystknopp. Er det noen som har godt tips for dette problemet?

En ting til: han sovner veldig lett ved brystet, selv om jeg "jobber" med å holde han våken. Men når jeg tat han bort, våkner han og er kjempesulten! Noen som har tips om hva jeg skal gjøre med dette?

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøkt å snu ham? Til tvillinghold?

Skrevet

Skal prøve det ved neste amming :)

Skrevet

Noen som er veldig høyre eller venstrehendte kløner litt på den ene siden. Krysshold (se ammehjelpen.no) kan også hjelpe.

Skrevet

Nå har vi prøvd tvillinghold, gikk ganske så greit. Gikk faktisk greit å amme han "vanlig" en gang i dag og... Og det med veldig høyrehendt kan jeg skrive under på! -venstrehånda mi er ikke mye villig til finarbeid!

Kanskje derfor jeg/vi kløner litt?

Skrevet

Ja, det er nok det! Fint at det går bedre, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...