Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan =)

Der var du =)=)=)

Leeenge siden...(føles iallfall sånn) Tror du må sjekke postkassen din, for jeg får ikke sendt post til deg!!!! ;)

Er ikke så mye her inne jeg heller...kikker litt avogtil, men skriver fint lite!!! Jeg er på stadiet: "Jeg kommer aldri til å få barn jeg..." Det føles egentlig sånn nå......er så dritt-lei syklusen min som har rotet det til...er på dag 32 no og fremdeles ingen tegn til el....fikk positiv el-test på dag 19, men tempen har gått opp og ned siden, så tror det var falsk! De sier det at de som har pcos kan få falsk el-test...ikke vet jeg... =(

Ellers alt godt her =)

Klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8787629-dodli/#findComment-8927372
Del på andre sider

ja jeg sjekket postkassa men den virker helt ok den :P

off, så trist at du er på det stadiet, jeg er innom der ofte jeg også, men nå kan vi ikke så da er det ikke så mye jeg kan gjøre med et. Og ikke aner jeg hvor lenge gubben må gå på de medisinene. Så sånn er d nå, men jeg har jo alltid et lite håp.

Har tro på at det hjelper å få ting litt på avstand også da, en stund var jeg her inne hele dagen. Så kanskje det hjelper ikke tenke så mye på det.

Selvfølgelig kommer du til å bli gravid, over 90 % av alle som prøver blir gravide etter 2 år. Det sier jeg hvertfall til meg selv :) det tar bare litt lengre tid enn vi hadde trodd. Tror de fleste går i gang med prøvinga og tror de blir gravide etter 4 mnd liksom. Men når det så går 1 år uten at noe skjer så... men det ordner seg som regel til slutt. Jeg har fått han til å begynne spise zink, sånn at han får bedre svømmere. Ellers jobber jeg med kostholdet, skal ta av en del kilo før jeg er fornøyd, men det er så forbaska vanskelig!!!! (har tatt av 4 kg da)

håper det går bra med eg, skal tenke på deg ;-) har ikm fredag uke 16 jeg, så det er en stund til.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8787629-dodli/#findComment-8930550
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen =)

Hehe, kansje du har sperret meg??? Thihi...*ler*

Så bra at du har gått ned 4 kg!!! Prøver eg og....har begynt å gå turer hver dag...ca 40 minutter...merker eg kommer i bedre form!! Har iallfall ikke lagt på meg i påsken...puh...!!! =)

Kjøpte sink til mannen min og....men han er ikke så flink med å ta de.... Alt man skal huske på liksom...

Kjedelig at dere står på hold pga medisin...ikke noe gøy nei! Men håper dere kommer sterke tilbake!!!! Det skal bli 2008-baby på oss iallfall!!! Klarte jo selvfølgelig å kjøpe noe lite babytøy på lindex nå i ferien...de hadde jo halvpris av rød pris!!!! BILLIG!!! Noen nattøy og bodyer og en søt liten bukse i str 50! Sukk....gleder meg sånn til jeg og blir mamma....

Har du lange sykluser du??

Mine låg på rundt 32 dager før..men nå er den helt på viddene...skal ta å ringe gyn en dag....hun er i Stavanger så da blir det en nok en Stavangertur i nærmeste fremtid =)

Ha en flott kveld =)

Klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8787629-dodli/#findComment-8937515
Del på andre sider

hihi, sjekket at jeg ikke hadde sperret deg ;-) merkelig med den innboksen...

ja, jeg har vært fristet til å handle babyklær men jeg tør ikke... fikk vite at ei venninne som er sliter er gravid i dag, så nå er det virkelig bare meg igjen... jeg er kjempeglad på hennes vegne, men så tenker jeg at når de kan så må vel vi også kunne????

ja 2008 må virkelig være året for oss ;-) hahaha, ingen skal ta fra oss at vi ikke er tapre hvertfall!

Syklusene mine er nesten alltid 29 dager, med positiv egglstest dag 16. Men etter at vi begynte å prøve har det hendt at de er 30-35 dager, men jeg tror virkelig det er psyken som spiller en rolle, at jeg venter og venter på mens og dermed setter igang et eller annet. (Siden det har vært stabilt i 12 år før vi begynte prøve liksom)...

men nå er jo ingenting som det pleide. Masse mer symptomer og rare ting, den som leter den finner! tror man finner det meste i kroppen dersom man bare kjenner etter, spesielt graviditetssymptomer ;-)

hihi, ha en fin kveld hvertfall :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8787629-dodli/#findComment-8939580
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...