Gå til innhold

Hei er det noen her som kjører motorsykkel?

Anbefalte innlegg

hei :)

Nå lurer sikkert alle fælt hva det har her inne å kjøre med et slikt innlegg, men det jeg altså da lurer på er. Kjører dere i rugeperioden? Dette kan da umulig skade? eller? I tilfelle så må det være hvis eg skulle falle av eller krasje? uff! dette var sikkert dumt, men eg lurer litt eg da...

Fortsetter under...

ja det er vel det eg og er, men været er såå nydelig! det frister skikkelig å ta sykkelen ut en tur :) kommer jo ikke til å tøre når eg er blitt gravid heller da..hmm! hadde innbilt meg at eg kunne kjøre til det begynte å synes. hehe! blir nok ikke så mye av det..

jeg kjører, og savner det i dette nydelige været.. er ikke pga ruging jeg ikkekjører, men pga sykkelen er ikke klartgjort for sesongen... har lovet meg selv, og mamma og pappa å ikke kjøre om jeg blir gravid... pappa har selv vært i en ulykke, og liker ikke at jeg kjører i det hele tatt.. pleier å si at vi må selge den... så den skjebnen faller om en uke...

klemzer fra

sykkelen står sprell klar i garasjen :) frister veldig, men foreløpig har eg ikke turt...

mannen min har også vært i en ulykke, men han er mye mer avslappet til dette å kjøre mens man er gravid, men det trur jeg fort kan endre seg hvis jeg skulle teste positivt neste uke :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...