Murmeline Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Hm, vet ikke om jeg tør å droppe ullinnleggene til sommeren, selv om det er aldri så varmt.. Hva er vanlig?? Og forresten; hvordan blir det da med bading? Bør man bytte bikinitopp rett etter bading da? For å unngå kald/våt/betent pupp altså... Og en ting til: nå i dette deilige vårværet er det jo altfor varmt å gå med jakke, blir ofte til at jeg tar den av, bare genser. Puppene er godt polstret med ullinnlegg, engangsinnlegg og selve bhen er vattert, men er dette likevel å regne som risikosport? Har aldri hatt infeksjon, men har ingen planer om å få det heller...
Hoppetussa Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Det er kanskje litt rart, men ull er varmende i kulda og "pustende" i varmen. Så det kan du fint bruke. men jeg tror ikke du trenger å være så bekymret for infeksjoner. Om du går og hutrer og fryser en hel dag kan det nok være en større risiko, men ikke hvis du kler deg "normalt".
Blomman Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Man skal være litt forsiktig med trekk, men bruker du ullinnlegg og ikke fryser ellers går det bra. Våt bikini/badedrakt bør skiftes til tørt med engang man er på land....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå