Gå til innhold

Er jeg en prøver?=p

jiha

Anbefalte innlegg

hehe;) Jeg hadde også bestemt Emmanuel om det ble gutt, men når jeg var gravid var ikke Emmanuel litt tema en gang:P Selvom vi egentlig alltid har vært enige om det. Det slår ikke igjennom med Noah nei?:P Liker Helen veldig godt jeg da, men sambo virkelig hater det navnet.. Så det får jeg nok sette i glemme boken:P hehe! Vil du ha mange barn da?:P

Fortsetter under...

Hei hei:)

"Drømmer" har du hatt det sånn med mensen helt siden du sluttet på pillen? Er sikkert fordi at syklusen skal begynne å "tenke" for seg selv igjen. Hos meg tror jeg den har gått rett på sak! hehe.

Så gøy at dere diskuterer navn da! Vi har faktisk laget en liste (litt flau!). Men Odin og Edel tror jeg ligger litt høyt på "listen" og Sølve..

Har msn jeg og:). Men må jeg ha en profil for at det skal gå ann å sende private ml? Har liksom ikke giddet det:P

Annonse

Må bare si at jeg klarte å lure sambo til å tro at jeg var gravid idag. han gikk rett på den! Var litt mixed feelings men tror han ble glad.. men så sa han at vist jeg tullet nå så var det virklig stygt gjort ( jeg tuller ganske ofte:P) så da ville jeg ikke å dra leken lengre.Men det var drit gøy!

åååh, håper sambo kommer hjem før tolv sånn at jeg kan lure han og.. men vet ikke om jeg tør, tror han kommer til å bli alt for glad til at jeg tør å si "April snar" etter på:P hehe.. Off, mensen er noe MØKK!!!! Jeg stemmer mensen vekk altså.. mensen kan dø!!!! hehe! Satser på å bli kvitt mensen nå om ikke alt for lenge:D og få en liten en i magen igjen:D Det er så heeeerlig:D hehe! Eller hva "Drømmer"?;) Skulle gjerne gått med en fantastisk hemmelighet i magen i sommer?:D

vet samboeren din at du ikke går på prevansjon, eller det at du ikke vil ta abort hvis du blir gravid?

Hvis samboeren din ikke vil ha barn enda så synes jeg du bør begynne på prevansjon igjen. Å få barn er en stor beslutning som man bør være to om, det forandrer begges liv for alltid.

Jeg synes du lurer han hvis du nå skal begynne med eltester uten at han vet om det.

Annonse

Han vet jeg ikke bruker prevansjon å at jeg ikke tar abort ja. Han har også lyst på barn, men ikke enda.. Men hadde jeg blidt gravid hadde han ville beholdt det, men sikkert vært "redd" i begynnelsen også..

Har ikke bestilt EL tester, men graviditets tester, noe som han også vet om, å som han synes er en trygghet når de ligger i skapet. Begynner vi å lure er det bare å ta en test=) Så lurer han ikke på noen måte, men jeg vil jo ha barn nå, mens han vil vente runt et år;)

Liinda.

Å jeg gleder meg så til å bare gå rundt å smile og være hemmelighets full å stryke meg over magen å vite at der inni ligger vår lille som skal bli elsket over alt i verden. Så ja det hadde vært temmelig mega fantastisk!=D

Du er så heldig som prøver akkurat nå!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...