Millerine Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Prøver å sende deg post jeg, men tror kanskje din er full, for jeg får sendt til andre...men ikke deg... Sjekk om du kanskje må slette litt for å få plass til ny post!!!!! Klemmer fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Da er postboksen min i alle fall tom... Og jeg kan glede meg på post )
Millerine Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 He, he, jeg tror jammen du må ha sperret meg for jeg får sendt post til alle andre men ikke deg!!!! Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Hihi ! Det skulle tatt seg ut ! Har ikke sperret deg kan du skjønne,og ikke noen andre heller... Merkelig,må se om jeg har fått post likevel da.... Vil jo ha det...*snufs* Klem )
Millerine Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 Så rart. Nei, jeg får ikke til å sende deg noe. Nå har jeg prøvd mange ganger. Skjønner ikke hva som er feil. Men jeg prøver igjen i morgen, men uansett tusen takk for alle dine oppmuntrende og varme ord! Nattaklem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Hei på deg Millerine ) I dag er det vel en spennende dag i millerine-hjemmet ! Jeg tenker på deg,og håper på at testen viser det som du ønsker deg så inderlig !God klem i fra meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå