Gå til innhold

emmaljunga scooter=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

jeg har i dag vært å bestilt med emmaljunga sin scooter vogn til lillegutt på snart 3 mnd..å har bare hørt positivt om denne vogna.

De hadde ikke alle fargene inne,men har sett litt på nette.å den sorte/turkis og den sort/grønn ser sprek ut!

Ble så jeg bestilte sort/turkis,men ble her i ettermiddag veldig usikker ,her jeg sitter!!

noen her som vil dele meninger!? skal jeg gå for den i turkis eller den i grønn??

hjelp=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Søstra mi har den i sort/ turkis å jeg syns den er stilig, så jeg syns du skal gå for den fargen.

Skrevet

skal du ha vogn uten full liggestilling til tre mnd gml baby?

mener bare å gjøre oppmerksom på at det ikke er tilrådelig....

Skrevet

enig med forrige innlegger. Du kan heller ikke ha bag i denne vognen. Er vel ikke ment til bruk for babyer under 6 mnd....

Skrevet

Er jo ikke sikkert hun har tenkt å ta den i bruk helt enda da =)

Men enig i at den ikke må brukes til barn under 6-7 mnd!

Skrevet

hehe, nei det er jo sant.

Skrevet

Hei=)

Takker alle for svar,ble ikke noe klokere ang spørsmålet mitt da=))

Men jeg skal svare dere ang.vogna og lillegutt!

Jeg kjøper inn vogna for jeg har i dag en Emmaljunga duo,men sliter veldig å få den inn og ut av bilen.Så må ha ei som tar lite plass(verfall ikke så veldig høy)

damen i butikken anbefalte denne på den sterkeste!Sa det var mange som kjøpte den tidligere en 6 mnd!!

Men,lillegutt sover ute om dagene,så da blir det dupp i DUO vogna,scootern blir bare brukt når vi må kjøre bil!

Var å prøvde den,å den er jo så å si flat,vil ikke si det er utilrådelig!

Er også en veldig lun og god vogn!

Skrevet

den svarte og turkise er rå-tøff! skulle jeg hatt scooter nå skulle jeg hatt den fargen, iallefall til gutt=)

Skrevet

Morsomt at så mange reagerer på at denne vognen skal brukes på kjøpesenter ol til så liten baby- det er jo temmelig mange som triller rundt med baby i bilsete, og det er mindre flatt enn en Scooter- men da er det liksom helt greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...