Gå til innhold

hvordan innfører dere brød?

Anbefalte innlegg

Nå får Linea en kvart skive uten noe på som hun tygger på hver dag. Det er ikke så mye som går ned i magen. Hun vil ikke at jeg putter mat i munnen hennes. Er redd hun skal sette i halsen.... Hun virker foreløpig ikke kjempe begeistret for brød smaken, og jeg har avventet pålegg fordi det blir så mye klin. Blander brødbiter i fruktmosen hennes så hun skal vende seg til litt biter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8785443-hvordan-innf%C3%B8rer-dere-br%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magnus smaker på alt som kommer i nærheten av munnen han, så når jeg prøvde med en liten brødbit gikk den rett inn og han smattet litt på den før den ble svelget...Itte no problem!

Men synes hun det er litt ekkelt med biter så ville jeg ikke hastet med det! Gi bittebitte små biter, kanskje fukte de litt først?

Hun klarer biter fint, men hun glemmer at hun ikke kan svelge de som store tørre klumper!! Da går det galt og hun vil ikke ha mer hvis hun har satt i halsen en gang. I morgen skal jeg prøve ny taktikk med små biter på et fat foran henne, kanskje hun forsyner seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...