Gå til innhold

Sykemelding og bedrevitende sjef

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske sur! Har vært delvis sykmeldt lenge pga bekkenløsning, og kjenner at det er behov for å trappe opp sykemeldingen nå. Eventuelt må arbeidsgiver legge bedre tilrette for hvile o.s.v. i arbeidstiden hvis jeg skal fortsette å jobbe som jeg gjør. Tok opp dette med sjefen i dag, og fikk noen tilbakemeldinger som ga meg bakoversveis. Hun hadde nemlig også bekkenløsning da hun gikk gravid for mange år siden, men hun var på jobben hver dag likevel. Det var visst ikke noe problem.

Nei, vel. Så det finnes bare èn grad av bekkenløsning da? Er det liksom jeg som bare "syter"? Har problemer med å gå, sitte over lang tid og å stå på beina. Når jeg kommer hjem etter en arbeidsdag må jeg ha en hvil på sofa'n før jeg kan begynne på middagen. Og om morningen verker det i rompeballene FØR jeg har fått ungene ut av døra.

Nå har jeg lyst til å si ja takk til 100% sykemelding slik legen har foreslått, bare for å demonstrere for arbeidsgiver at dette er ikke noe man bare "ler" av. Dumt egentlig, for jeg vil gjerne jobbe og kunne gjort det med litt tilrettelegging. Uff.... hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8785436-sykemelding-og-bedrevitende-sjef/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

aaarg...nå ble jeg irritert...si ja takk til 100% sykemld!!!!!!verste jeg vet er folk som sitter å forteller å mener om bekkenløsning...å sier at det ikke er så ille...får det er faktisk forskjelli fra person til person..å det er driit vondt!!!akkurat nå har jeg sikkeli vondt..sikkert derfor jeg er så forbanna å....kan jo ikke gjøre normale ting lenger...å når man itilegg har barn fra før så er det så mye tyngre!!!!!uFF NEI MÅTTE BARE HA EN UTBLÅSNING..UNNSKYLD AT DET GIKK UTOVER DEG...sykemld deg og tenk på deg selv...du skal ha ryggen og bekkenet resten av livet ditt,å ikke minst tenk på babisen i magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...