Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Nå trenger jeg litt hjelp her... har så mange navn på tunga, men får ikke bestemt meg.... Even Mattias Even Tobias Morten Aleksander Stian Mattias Stian Tobias Benjamin Tobias Anders Mattias Anders Tobias Tom William Takk for alle ærlige svar ) Kom gjerne med andre forslag i samme sjanger... Liker veldig godt navn som var populære på slutten av 70 tallet som fornavn og litt mer poppis navn som mellomnavn....
*Dubsgirl* Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Likte best Even Mattias og Anders Mattias jeg! Og Morten Alexander!
prysseluskan Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 1) Even Mattias 2) Morten Aleksander 3) Anders Tobias
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Likte best Stian Tobias jeg og Even Mattias.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Ser du har navnet Mattias ofte med, hvordan vil du uttale det? Maaatias, eller som i navnet Mattis, men med en a imellom?
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Anders Mattias er finest syns jeg, men ville skrevet Mathias sånn. Morten Aleksander og Even Mathias er også fine! Tom William er det eneste jeg ikke likte, det er harry rampenavn i mine ører.
Vannmann35 Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Jeg liker både Even, Benjamin og Anders, men er ikke så glad i de kombinasjonene du har valgt her. Liker hverken Tobias eller Mattias spesielt godt, og i alle fall ikke Stian - det er et pøbelnavn for meg.
volve Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Even Tobias likte jeg best. - Liker veldig godt både Even og Tobias. Stian liker jeg ikke, og Anders synes jeg er finest alene. Morten er et litt kult navn, men passer ike med Aleksander. Det samme med Benjamin som er for langt til å ha et navn til. Andre forslag: Kai Andreas Emil Mattias Trond Sakarias Tord Elias Espen William Morten Theodor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå