Gå til innhold

Flere som "hører"til på riksen her?

Fruen77.mamma-igjen.nr3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei moniQ

Jeg hadde innsetting av egg 3. mars (uttak den 1. mars), og ifølge FUB/Ønskebarn sin terminkalkulator er min termin rundt 26. november. Har lagt det inn på sidene her, men da skifter jeg uke på lørdager, mens jeg har skjønt utifra et innlegg jeg la inn her at jeg skal skifte på torsdager... Hvordan har du beregnet din termin?

Hvordan står det til med dere? Har dere mange symptomer? Selv har jeg kun ømme bryster, og håper nesten at kvalmen snart kommer... Så kan jeg kanskje føle meg litt tryggere på at dette kommer til å gå bra!

Klem fra

Hei!

Jeg satte inn egg 8.mars-ut i fra mensen termin har jeg termin 23.11,men det tar jeg med en klype salt siden befruktningen var 6.mars.tror heller på 30.11.

mine symptomer er :

Kvalme-uggen

stup trøtt

vondt i ryggen

stikkinger i livmor

Vi ble gravid på 1ste IVF forsøk.

Har hatt 4 insiminerings forsøk som jeg ble gravid på å mistet i uke 17.

Håper det skal gå bra nå :-)

klemmer

Hei.

Er usikker på hvordan jeg regner termin så det er bare antatt. Egguttak var den 2 mars og regner med befrukting skjedde den dagen eller dagen etter så gikk ut fra at jeg var 2 uker ved befrukting og 4 når jeg fikk beskjed om at jeg var blitt gravid etter blodprøve så da regnet jeg meg frem til uke 40 og kom frem til 23 men kan hende det var den 16 så jeg nå:-) vel rundt den tiden da og etter ul tirsdag etter påske får jeg mer klart svar på det.

Har ømme bryst, litt mensmurring og venter nermest på kvalmen for å få sikre bevis:-) Det beste er kanskje at man ikke får kvalmen men veit ikke jeg, Har hørt rykter om at jente ikke gir så kvalme mens gutter gir mer kvalme? noen som har hørt om det?

Ellers får jeg ønske dere lykke til jenter og håper vi kommer over kneika og at spirene våre sitter godt.'

Klems

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...