Gå til innhold

Har dere bestemt dere for vogn allerede,eller?

Anbefalte innlegg

Jeg er litt forsiktig med å ønske meg for mye,men går det bra denna gangen har jeg funnet ei vogn som jeg liker kjempegodt! Har sett meg ut Basson X-lander,syns den er kjempetøff,og så er den sporty. Helt perfekt til mitt behov:-)

Dere da?

Fortsetter under...

Har ikke tenkt så langt enda jeg. Eller det vil si jeg har tenkt at det er så inmari mye å velge i og at jeg er helt fersk på dette, så jeg aner ikke hva jeg skal velge når tiden kommer...!?

Men snapper opp alt jeg kan av gode tips her inne ;o) November-mammene er en super gjeng!

Jeg har sett meg ut en tfk joggster twist med hard bag. Vi hadde nydelig mørk blå Simo kombivogn med bamsemønster fra sist, men i trass så solgte jeg den i høst....veldig smart...(not) med voksiposen, saueskinnet og vogndyna og alt. Gutten vår blir 5 og jeg syns sambo var treig med å sette spikern på nytt, så jeg trassa litt for å sjekke om han brydde seg. Så solgte jeg vogna og han sa at det var dumt, men vi kan jo kjøpe en ny når den tid kommer. Hvis den tid kommer. Tiden er inne og vi må ut å kjøpe ny vogn....greit nok, men jeg savner den gamle. Men det er gøy med noe nytt også da, for vi har det meste fra sist.

Annonse

Hei! Husker at jeg nesten ikke kunne vente med å kjøpe vogn da vi ventet førstemann i 2003 og den var vel i hus godt og vel 4 måneder før han ble født... Gikk og småtrillet og drømte meg bort inne i huset!

Den vi gikk til innkjøp av da var en marineblå Emmaljunga duo edge og den har vi vært så fornøyd med at vi velger å bruke den til nestemann også. Anbefales! Spesielt bra at det er teleskopstang, slik at det er enkelt å justere håndtaket etter om det er lille mor eller store far som skal trille. Dessuten kan man med et superenkelt grep snu hele håndtaket over til andre siden, alt etter hvilken vei vinden blåser. Veldig praktisk! Anbefales på det varmeste!

Annonse

Vi har bestemt oss for Simo kombi 625. Tror vi skal ha sort vogn, også når babyen kommer så velger vi fargen på "innholdet" i vogna...

Har lyst på sort/rosa vogn hvis det blir jente, og sort/grønn hvis det blir gutt tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...