Gå til innhold

Hjerteslag!


Lily*

Anbefalte innlegg

Var idag hos legen, er i uke sju men kunne enda ikke se hjerteslagene på ultralyden. Legen virket ikke videre bekymret, men en stakkars gravid kvinne er...er det normalt at det enda ikke viser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal visst også väre i uke 7,men legen kunne ikke se noe som helst på meg heller.Störrelsen på fosteret er visst helt fint,men ikke noe hjerteslag som sagt.

Jeg skal inn igjen nå på torsdag. Du er nok ikke den eneste som er urolig. Jeg er super nervös. Har nemlig mistet de to forrige gangene, og må igjennom IVF for i det hele tatt bli gravid. Så å miste igjen orker jeg bare ikke.

Får håpe at det går bra med oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa ingenting om å komme igjen annet enn normalt, så jeg får vel gå utifra at det er vanligt.....takk for svar forresten, håper det går bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også höre at det er normalt,men man blir jo redd allikevel. Man hörer jo om alle som får se hjertet slå i uke 6 etc. Så man regner med jo at man skal kunne se det i uke 7.Så om de sier at det er normalt,så får vi vel bare ta det slik.

Jeg får ekstra oppfölging,fordi jeg er en IVF er og har mistet tidligere.Har også noe blod i livmora.Derfor skal jeg inn igjen så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da forstod jeg....tenkte nesten at det var min lege som var for rolig! Men får stole på ham, kan jo ikke bli helt hysterisk enda(hehe)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...