Gå til innhold

nå ruller han !!! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, jeg er faktisk kjempe stolt.... hehe, kanskje litt dumt å skryte men... har liksom bar lyst til å rope det ut og dermed tror jeg at det er intr. for alle, he he. I kveld rullet han også den andre retningen (fremdeles mage til rygg). Han blir like overrasket hver gang.. hehe. Håper det er en halvveis bevisst handling og ikke bare flaks :)

Annonse

Åååå, så morsomt da!!

Jeg trodde at lilletulla mi var sein jeg, men hun er nå 8 uker... Hun har ikke rulla ennå alltså, men ei nabotulle som er like gammel som mi jente ble jeg fortalt at hu rulla rundt før hun var 7 uker.... Så da er det altså hun som er veldig tidlig da...

ja, tulla di har enda lenge igjen før hun er sent ute :) Det er kjempegøy når det skjer. Første gang for Oliver var når jeg var på besøk på jobben. Litt vittig at han rullet for første gang på et bord på barneverntjenesten i Drammen, he he. Kanskje han tenkte at her må jeg jaggu vise meg frem :P Men han virker fremdeles like overrasket hver gang han kommer seg rundt.

hehe.. da vi var på kontroll npr tuppa var 7 uker så rullet hun fra mage til rygg!! hun hadde gjort dette tidligere også, men je ghusker ikke hvor gammel hun var da! nå gjør hun det hver gang hun blir lagt på magen. Men det er vanskeligere å rulle fra rygg til mage.. hehe

Så gøy at Oliver har rullet rundt!!! Så flink han er :)

Her er det ikke noe rulling på gang. Emiil har gjort det noen ganger før, men det var i rent raseri siden han ikke likte å ligge på magen. Trives bedre på magen nå, og ikke noen rulling i sikte. får vente i spenning ... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...