75nora Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Jeg må bare spørre dere her, virker som om så mange aktive her har kommet langt i svangerskapet, og det er spennende å lese;) Jeg er i dag 7 uker på vei. Har hatt en del magesmerter, så gikk det over, og nå en del vondt i ryggen, litt sånn nedover,litt mens aktig. Ingen tegn til blødning og ellers alt bra. Fått bekreftet på ul at det er to hjerter som banker;) Noen med erfaringer?
(Svanger) Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Hei! Gratulerer med tvillinger!! Jeg hadde det samme i begynnelsen av svangerskapet, fra ca 5-6 uker. Akkurat som det stikker litt nederst i magen. Det skal visst være helt normalt ifølge doktoren. Ihvertfall så lenge du ikke har blødninger. Lykke til!
tre jenter Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 hej. jeg er gravid med tvillinger i uke 28. Jeg har også hatt sånne stikkinger nederst i magen og i underlivet, og de kan komme av at livmoren vokser såpass fort at det er det som gjør det. Pga at de er to der inne. Det kan også være kynnere for det er normalt å få veeldig tidlig med to i magen. Du trenger sikkert ikke engste deg. Hvis du skulle få sånn press ned over i magen og mot underlivet, så kan det være bekkenbunnen som har ekstra belastning, og da kan det hjelpe og trene den, med knipeøvelser. Lykke til.
JuniBbay:) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 merker man mere stikkinger nederst i magen med tvillinger en med en i magen?
nå er vi fem Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Legen min sa i alle fall at man kunne ha mer vondt med tvillinger fordi alt vokser/strekker seg raskere. Jeg har hatt mye vondt nederst i magen og tatt opp dette hver gang jeg har vært hos legen, men har fått samme svaret hver gang. Så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for-)) Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå