Gå til innhold

Vel overstått duotest!

Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært på UL i forbindelse med duotesten. Alt ser veldig fint ut, og det er en sprelsk liten baby i magen min, en skikkelig liten spradebasse, som mer enn gjerne viste seg frem i all sin prakt. Det ser ut til å være en liten gutt, men så tidlig kan de jo ta feil.

Resutatet på duotesten ble 1:2630 sjangs for kromosomaavik og det er vi veldig fornøyd med, kan leve med det... Livet er herlig og sola skinner!

Vi er så glade nå og gleder oss til fortsettelsen...

Fortsetter under...

Tok ikke så lang tid, fikk svar etter en uke kanskje nærmere to.

Fikk komme inn til veiledning og blodprøver ca 3 uker etter det, da var jeg 9+1, nå idag tre uker seinere var det UL.

En veldig hyggelig lege som tok seg tid og forklarte, og han hadde også svaret på blodprøvene liggende, og regnet kjappt ut risikoen. Nakkefolden var mindre enn 1mm, og nesebenet var helt perfekt. Når også da blodprøvene var fine, ble det et etter alt å dømme et godt resultat til slutt.

Jeg tror at om du må reise langt, tar de alt på samme dag, og du får resultatene i posten ca 2 uker etterpå. Resultatet av UL får du selvsagt der og da.

Lykke til du også, det deilig i det fine været.

Annonse

Så herlig! Det er det jo dobbel grunn til å glede seg, for det første er du jo over 12-ukers "bøygen" og for det andre har du sett at lille spiren vokser og har det bra! Gratulerer - og nyt det!

Jeg holder tilbake de største gledesropene (og annonsering til familie) foreløpig. Har UL neste uke i forbindelse med duotest og håper jeg kan dra på påskefjellet med gode nyheter. Har termin akkurat en uke etter deg:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...