hkirst Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 nå går jeg helt i surr her. Når er det vnalig å ha sin første ultralyd? Jeg har 7 fullgått svangerskapsuker (dvs at embryoet er ca. 6 uker). Den berømmelige 12 ukers- grensen: er det 12 fullgåtte svangerskapsuker regnet på BIM måten? (Første dag av siste mens) Hilsen Forrvirra og spent
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 min lege regner 1 uke etter 1. mensstart dag. så jeg er 10+4 ifl barn i magen og 9+4 ifl lege. tror da jeg får UL ut fra legens termin. ca i uke 17-18
Ladybug~N&E Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Bim regner ikke en uke lenger enn andre. Når det står: du er i din 10 svangerskapsuke, så betyr det 9 fullgåtte uker + antall dager du er. Så til deg over: du holder på med din 10 uke, men du er som legen sier 9+4. Du har jo hele 9 uker bak deg og på vei inn i den 10. uken;) Jeg er 16+2 og i min 17 uke. Var ikke meninga å være frekk å rette på dere, men mange misforstår regnemåten til bim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå