**synne** Skrevet 27. mars 2007 #1 Del Skrevet 27. mars 2007 Svigermor ligger i dette øyeblikk og kjemper for livet i Danmark en plass.. De tror hun har fått hjerneslag, og vet ikke om hun overlever.. Så nå bare gråter vi her, og har det helt forferdelig.. Hvis noen av dere ber, så tar vi gjerne imot litt forbønn nå..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 27. mars 2007 #2 Del Skrevet 27. mars 2007 Ånei ånei, så grusomt da!! Håper det går bra med henne! Sender over noen varme tanker og krysser fingrene! Trøsteklemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mars 2007 Nå har gubben tatt med seg snuppa for å reise ned til dem. Jeg blir hjemme, siden det er så nærme fødsel. Kjedelig hvis jeg må fø på båten... Syns nesten det er bedre at han får se sin mor en gang til (I hverste fall hvis hun skulle dø), enn at han er med på fødselen... Ikke akkurat sånn vi hadde sett for oss denne tiden De har akkurat dratt nå, og jeg trenger bare å få tømt ut litt nå, for er i ganske dårlig fatning nå... Så her sitter jeg mutters alene, ingen slekt i mils avstand. Har kun ei venninde jeg kan ringe hvis fødselen skulle starte eller noe skulle skje, og hun har to små selv, og kan ikke bare kaste seg rundt på minuttet hun heller... Føler meg litt ensom akkurat nå, men har jo på en måte valgt det selv, men skulle så inderlig gjerne ha vært med til danmark nå!! Tenk om vi ikke får se svigermor i live igjen??!!! Og så får jeg ikke være med mannen min!! Nei, det bare må gå bra!! De er ikke sikre på om det er hjerneslag eller om det er hjernehinnebetennelse, for hun har en del tvedtydige symptomer.. Hun holdes i kunstig søvn/koma til i morgen, og da skal de prøve å vekke henne. Hun hadde plutselig blitt nummen i ene foten, og begynt å snøvle når hun snakket, og så hadde hun ikke kjent igjen mannen sin!! Og så hadde hun vært ganske psykotisk(?) når de kom til legevakten med henne. (Vill/oppfarende/forkavet...) Og så var det noe med mye hvite blodlegemer i ryggen. Og svigermor som er så tvers gjennom snill!!! Godheten på jord!! Hvorfor skal noe sånnt skje med henne??!! Nei, jeg må gå å finne på noe som kan ta tankene mine vekk fra dette en stund, men vet ikke helt hva det skulle være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 27. mars 2007 #4 Del Skrevet 27. mars 2007 Sender mange trøste klemmer til deg og familien din. Håper det går bra med svigermor og att du får treffe henne igjen. Krysser alle fingre for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. mars 2007 #5 Del Skrevet 27. mars 2007 Kjære tid, dette var jo helt forferdelig!! Å, som jeg gjerne skulle besøkt deg nå, altså, skjønner godt du er bekymra og redd nå... Krysser fingrene for at alt går bra og at fødsel i alle fall ikke skjer før alt er "i orden"!! Mange klemmer fra meg! Ps, håper du orker å holde oss oppdatert på hvordan det går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #6 Del Skrevet 27. mars 2007 Kjære deg, vennen min. Tenker så masse på dere. Og du, jeg kommer gjerne og henter deg i morgen. Kan desverre ikke være der nede, men det er jo ikke vanskelig å være her. Her har vi fødeavdeling, og jeg blir mer enn gjerne med deg :-) Bare gi en lyd, så kommer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #7 Del Skrevet 27. mars 2007 Og du, husk hvor bra det har gått med pappaen din. Så det kan gå bra, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 27. mars 2007 #8 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei. Sender deg gode tanker i en tung tid. Håper alt går bra med henne, og att fødselen drøyer noen dager.... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 27. mars 2007 #9 Del Skrevet 27. mars 2007 Uff det var forferdelige nyheter å få.. tenker masse på dere og krysser alt jeg har for at dette går bra!! Stor klem til deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 27. mars 2007 #10 Del Skrevet 27. mars 2007 Uffamei, sender noen trøsteklemmer til deg! Kan en venninne komme til deg, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 27. mars 2007 #11 Del Skrevet 27. mars 2007 Så trist å høre! Sender over tanker til deg og dine og håper at det går bra med svigermor. Hold oss gjerne oppdatert Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 27. mars 2007 Tusen takk for alle klemmer og gode ord, jenter!! Det varmer virkelig!! Nå har ei venninde komt og er her med minstejenta si. De blir her til i morgen i allefall... Og min mor sier hun kan komme også, hvis jeg vil. Foreløbig ser vi det an til i morgen, håper å få vite mer om tilstanden da. Har ikke hørt noe mer i kveld. Så vi fortsetter å krysse fingre og tær enn så lenge.. Nok en gang, tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 28. mars 2007 #13 Del Skrevet 28. mars 2007 Har tenkt masse på dere. Hvordan går det med dere? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 28. mars 2007 Vi vet ikke så mye mer enda. JEg fikk sove godt i natt -utrolig nok.. Mannen min fikk 4 timers blund på øyet, og snuppa sovna ikke før klokka 24! -Skulle bare ut og leke... Menmen.. Mannen min er snart fremme ved sykehuset nå, vi har ikke fått vite så mye mer, men det var ikke hjernehinnebetennelse, men Hjernebetennelse de trodde det kunne være. De skal prøve å vekke henne og da må hun sikkert kobles fra respirator, for de skulle prøve å få måle hjerneaktiviteten... Jeg må prøve å finne noe å aktivisere meg med i løpet av dagen, for å få tiden til å gå..Så skal oppdatere igjen seinere, når det er mer å fortelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 28. mars 2007 Nå ringte de akkurat og fortalte at de ikke kommer til å vekke henne idag likevel, da hun hadde det bedre som hun hadde det nå, enn hvis de vekker henne.. De kunne visst fått tatt de prøvene de skulle uten å vekke henne også. Svigerfar har det virkelig tøft nå, og flere av sønnene vurderer å reise ned dit. Ja, vi har det jo tøft nå alle mann, men han har klart å forholde seg noen lunde rolig til nå.. I morgen kommer svigerinna mi og hele familien hit til meg og bor her, mens mannen reiser nedover. Så da blir jeg iallefall ikke alene! Men vi hadde jo virkelig håpt at det ikke skulle bli sånn, da... Men nå kommer de og blir hele påsken. Uansett utfall. Har lest litt om hjenebetennelse nå, og sitter med litt blandede følelser. For siden hun har havnet i koma så er tilstanden faktisk livstruende... Vi var jo begynt å håpe at hun i det minste var utenfor livsfare nå..siden de skulle prøve å vekke henne.. Det kan gå begge veier, og det er det som er så skummelt... Huff..det er ikke noe kjekt dette her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #16 Del Skrevet 28. mars 2007 Så godt de kommer ned til deg. Godt å kunne støtte hverandre, både dere svigerdøtre og sønnene hennes. Og mannen har det nok ekstra tøft, og da er det godt å ha sine nermeste der. Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 28. mars 2007 #17 Del Skrevet 28. mars 2007 Håper det går bedre med svigermoren din, og at dere kommer dere gjennom denne tøffe tiden med gode resultater. klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 28. mars 2007 #18 Del Skrevet 28. mars 2007 Sender alle varme tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 29. mars 2007 #19 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvordan går det nå? Er det noen fremgang? Varme klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 29. mars 2007 #20 Del Skrevet 29. mars 2007 Tenker på dere i denne vanskelige stunden, synne - og håper inderlig at svigermoren din blir bra igjen!!! I mellomtiden er det fint at du har venner og familie som stiller opp for deg. Det hjelper veldig mye nå som dere har det så tungt! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 29. mars 2007 Huff...skulle ønske jeg kunne komt med gode nyheter, men det er ikke noe nytt å fortelle... De har prøvd å vekke henne et par ganger, men hun blir så urolig -prøver å dra ut ledninger osv... -uten å være "våken" -det er bare reaksjoner på en måte... Og de venter på at hun skal være våken og ligge i ro nå, så de får tatt MR, men det kan de ikke før hun altså er rolig... De tar en masse prøver, men finner visst ikke ut av så mye... Og så tar det vel litt tid å få svar på prøvene også... I dag har de to single svogerne mine vært her. Veldig greit for min del, så har jeg noen å "passe på" -lage mat til, ja... Nå er det bare noen timer til de kommer langveisfra også, så skal snart få laget litt kveldsmat. Godt å ha noe å gjøre på, for merka i går kveld når jeg var alene, at det var fort å ta til tårene og tenke negativt igjen... Mannen min kommer hjem på lørdag, da har de andre brødrene hans komt ned til svigerfar og "overtar". Litt glad for det..Er kun 18 dager igjen til terminen nå..og mange som kommenterer at en slik situasjon kan "utløse" fødselen.. Har heldigvis gått bra så langt... Hmm..ble visst litt langt i dag igjen, dette, men greit å få luftet litt. -Dere vet.. Tusen tusen takk for all omtanken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #22 Del Skrevet 29. mars 2007 Uff, håper dere får litt svar snart. For det er virkelig vanskelig når en ikke vet noe som helst. Har hun feber? Får hun antibiotika? Godt han kommer hjem til deg, så slipper du å være alene. Savner nok snuppa og, tenker jeg. Og så håper jeg svigermor våkner snart, og at hun da har minst mulig men etter dette. Vi er heldige som har så flotte svigermødre, og da blir det så leit når de blir syke. Mange klemmer til deg og den lille i magen. Og til de to andre når de kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 29. mars 2007 #23 Del Skrevet 29. mars 2007 Huff!! Ja, dette var virkelig forferdelige nyheter!! Dette må jo virkelig ha vært et sjokk for dere alle. Også rett før fødselen deres også da. Så godt at mannen din har søsken som kan avlaste hverandre nå. Stakkers dere *klemmer deg* Håper virkelig det går fremover med svigermoren din og at de får vekket henne snart. Så godt at du har noen hos deg. Er liksom lettere å holde tankene unna når man er opptatt med noe annet. Tenker på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 30. mars 2007 HURRA!!!!!!!! Hun våkna i natt og snakka litt, og i dag har hun spist frokost, og husker alt som har skjedd -bortsett fra selve sykehusoppholdet. Hun kan bevege seg selv og virker frisk!! ÅÅÅ!!!! Vi er så glade nå!!!!! Hun snøvler litt når hun snakker, og ser visst mye eldre ut, men hun har jo tross alt lagt i narkose i flere døgn, og vi tror at hun kommer til å bli litt "freshere" når hun får trent litt og beveget seg litt igjen. Ikke at det spiller noen rolle, da.. ÅÅÅ!! For en lettelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 30. mars 2007 #25 Del Skrevet 30. mars 2007 Så flott, da! Ang dette med at slike sjokkopplevelser kan sette i gang fødselen: Oksitoxin som lager veer blokkeres faktisk av stresshormoner, så det er nok heller omvendt Lykke til med fødselen og vi håper det går seg til i Danmark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå