Gå til innhold

Jeg er så lei av å være overvektig!!


tippetitopp

Anbefalte innlegg

Hver eneste gang jeg skal kle meg litt fint, blir jeg depremert av å se meg selv i klærne. Jeg hater at magen min er blubbete, og at ingenting ser bra ut på meg.

Sånn har jeg hatt det siden jeg var 9/10 år, og hver dag er et helvete når jeg skal kle på meg.

Alikevel klarer jeg ikke finne motivasjonen for å slanke meg!

JEG TRENGER MOTIVASJON NÅ!!!!!!

Jeg har alltid vært sånn at jeg ikke klarer å vente på resultatet. Jeg blir utålmodig, og vil gjerne se forandring etter første gang.. Hvordan skal jeg forandre meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

man ma noen ganger ga dypere og jobbe pa mange plan, finne araken og ikke bare se pa symptomene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,ja..det er så fælt. Har det på akkurat samme måte som deg.

Er overvektig over hele kroppen,hvis jeg kan si det slik.. men er spesielt magen jeg plages med. Ser jo ut som jeg er maange mnd på vei. Har skapet fullt av fine overdeler, men ingen jeg kan bruke, for det ser direkte helt for jævlig ut.

Noen slankekur er ikke noe for meg. Eier ikke tålmodighet og viljestyrke til å spise feks. bare suppe i en uke.osv.

Har lagt om kostholdet mitt og går turer, men har ikke gått ned noe i det hele tatt. Det hjelper ikke akkurat på heller da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ååååå som e kjenner meg igjen her... har nå ikke vært ut siden føre blei gravid og nå er dei snart 10 mnd.. og i morra skal e ut for første gang på 18 mnd *grøss og gru* har ingenting og gå med og har jo lagt på meg ca 14 kilo etter atdei blei født*deprimert*

men med to som har virkelig ingen samkjøring nattes tid så blir en jo ikke akkurat full av energi liksom...

pluss at mannen har fått det for seg at det vil hjelpe meg å gå ned i vekt vist han bare "sårer" meg litt ang vekta :(

Mitt problem er og at e sliter med å spise alle disse berømte små måltidene..*sukk* greier emeire en 2 så er det luksus, har liksomikke matlyst...

Kansje mi får motiverer oss sammen, trengeraårt motivasjon e å...

er liksom på vei mot litt depresjon e nå, følessåmm..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vi e mange som har det slik. Men jeg kan anbefale VG's vektklubb på det varmaste. Har absolutt ikke vært så flink til å trene eller noe. Men den første tida blir du veldig fokusert på hva du putter i deg og hvor mange kalorier det er... Har faktisk uten å gjort så mye gått ned noen få kilo siden jeg startet. Og jeg eter mer enn før, bare litt annerledes. Og jeg tenker meg om to ganger før jeg putter en sjokolade i munnen. Kanskje en er nok istedet for 3.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på den! Likte også opplegget på vektklubb.no! Ikke så mye stress at jeg datt av liksom (og DET skal ikke mye til når det gjelder meg og slanking.. ;) Gikk ned ti kilo på et halvt år uten altfor store bestrebelser (ble ganske flink å gå tur noen dager i uka, men aller mest veldig bevisst på hva jeg putta i meg). Ble så gravid, så har ikke brukt opplegget de siste 7-8 mnd. Men skal nok hoppe på igjen for å bli kvitt de siste kiloene når babyen er kommet og ting har normalisert seg litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la på meg 25kg med førstemann,og sleit no vanvittig for og få av dem kg.

Men begynte på Grete roede kurs...det gjorde susen,alle der har samma problem,man møtes en gang i uka ,hvor man veier seg og snakker om uka som har vært.

Kan anbefales:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, ja jeg la på meg 10 under svanger skapet, begynte å bruke herbalife med en gang etter ungen var født. og det funkere. så det kan sterkt anbefalet. er veldig fornøyd jg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så møkka lei selv, skulle ut å kjøpe nye bukser like før påske, blir deprimert når jeg må opp i 48-50 i str, så derfor er jeg så glad for at fra i morgen er det over, da er det slutt på trøste spising og overspising.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...