Gå til innhold

endelig er fødselen over!!

siw*ern

Anbefalte innlegg

Vetle ble født rett før midnatt 26 mars 07...

han levde bare 20 uker inni magen... fødselen gikk etter forholdene greit. Vi fikk se lille nurket vårt etterpå, og det gjorde utrolig godt. det var ikke skremmende selv om han var så liten. alt var utvikla utenpå. han hadde til og me negler og øyenbryn. utrolig at alt er utvikla utenpå så tidlig. han veide bare 310 gram og var 25 cm lang. jeg er så glad fødselen er over, nå kan vi går over i en ny sorgprosess. men det var så utrolig vondt og trist og gi han fra seg på natta. tenke på at jeg aldri får se min lille Vetle igjen. men han lever i hjerte vårt, og vi har heldigvis tatt masse bilder av han. utrolig sterk opplevelse dette her..men er så utrolig gla for at vi fikk se han.

Fortsetter under...

Hei siw*ern!

Utrolig trist å lese om din Vetle..

Hvordan har du det?

Jeg va gjennom det samme 10. februar da jeg fødte vår lille prinsesse.

Vi fikk beskjed på UL om at hun var hardt rammet av ryggmargsbrokk og vi valgte å avbryte svangerskapet i uke 20.

En veldig tøff opplevelse.. som vi aldri kommer til å glemme.

Vår jente var 260 gr og 25 cm. Og helt nydelig! Så ferdig utviklet på yttersiden..

Det har nå gått en stund og jeg sliter enda litt psykisk, men prøver å tenke framover.

Vi fikk et "minnehefte" fra sykehuset og alle bildene de tok av henne.

Det er godt å ha hvis vi vil se på de.

Vi valgte å få henne gravlagt på en minnelund.

igår var en veldig tung dag...vi kom hjem fra sykehuset igår..å tanken på at jeg aldri får se Vetle igjen er en vond tanke... vi har også valgt minnelund.. det føltes mest naturlig for oss.. vi har heldigvis tatt mase bilder av Vetle sammen med oss..kjenne at det er utrolig godt å ha... så kan vi se på han når vi vil...men bilder vil aldri erstatte det fine synet som han var. han var så utrolig mye finere i virkeligheten enn på bildene...

Annonse

Huff da.... :(

Føler med deg.....:(

Min lille Alexander fikk ikke leve lenger enn 20 uker inni magen min heller pga Turners syndrom......:(

Er hardt når det stå på, tro meg jeg vet!!! Men "trøsten" er det at det blir "bedre etterhvert"! :)

Alt som det er den første gangen av er verst.... Termindatoen...., Begravelsesdatoen....Sommerferien...., jula...... morsdagen.... Og dagen det skjedde......:(

Men når det året er omme da går det sakte men sikkert mot lysere tider!..... :)

Lille Vetle kommer aldri til å bli glemt! :D

Hvisket et lite ord til Alexander nå om at han måtte ta godt vare på Vetle! :D

Bare si ifra om du vil prate på msn! :D

Stor klem fra Merete! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...