Gå til innhold

1-års "jubileum"...

Anbefalte innlegg

I dag er det 1 år siden jeg tok min første sniff av Sprecur-sprayen... Lite visste jeg da om et jeg et år senere skulle sitte like barnløs og ikke-gravid. Og godt er det! Å ta skuffelsene på forhånd er skjelden bra.

Heldigvis finnes det flere håp og lyspunkt i mørket:

- IVM på Aleris (kanskje i mai?)

- Kromosomtesting i utlandet (over sommeren?)

- Adopsjon (hvis det viser seg at eggene mine ikke er "liv laga")

I mellomtiden skal jeg nyte det deilige vårværet og kose meg med tanken på at jeg snart skal ha 10 dager påskeferie - digg!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8783517-1-%C3%A5rs-jubileum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snøfilla!

Blir vel litt feil å si gratulerer kanskje! Man vil vel være her inne kortest mulig. Men jeg vil ønske deg masse lykke til videre. Får håpe dere lykkes bedre i det private. Nyt våren og sola,så skal du se du er superklar for ny runde.

Klem fra-

Takk for det Ann-ch:-)

Jeg tenker på deg om dagen og håper du har det fint. At også du klarer å nyte våren og sette pris på de små gledene (som faktisk er ganske store). Av og til klarer jeg å tenke at livet er mer enn å få barn (eller for å sidet på en annen måte - jeg kjenner flere som har barn som ikke er spesielt lykkelige av den grunn). Og det er godt å se at livet har flere sider og at tanken på baby ikke opptar meg 110% hele tiden.

Stor klem til deg:-)

Koselig at du tenker på meg:-) Og det går bra.

Allting er lettere når våren og sola kommer. Synes det er godt å høre at du klarer å tenke på andre ting en barn. Og livet har mange sider,både gode og dårlige. Desverre må noen akseptere flere dårlige sider enn andre.

Jeg synes også det er bra at dere vurderer adopsjon . Som deg, kunne jeg aldri ha tenkt meg et liv uten barn. Men man kan ikke forutse fremtiden. Hadde jeg visst at det skulle gå så mange år og prøvelser før vi fikk sønn vår,så hvet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Uansett så håper jeg du/dere får oppleve det å bli foreldre. Jeg følger deg videre her inne jeg vet du:-) og krysser fingrene for at du blir gravid snart.

Klem

Jeg sitter med den tanken nå...jeg har jo nettopp startet mitt 1.forsøk, er på rugedag6. Tenker...kanskje sitter jeg her om et år, og er like trist som nå... Skriver søte gutte- og jentenavn på lapper ... drømmer og fantaserer... Det skal skje, jeg vet ikke når... jeg har hatt en god magefølelse til nå...men nå tror jeg at det ikke har gått bra denne gangen.. Jeg føler liksom på meg når ting går veien eller ikke..

Tankene går til deg, som har opplevd dette et helt år!! jeg vet ikke om jeg klarer det jeg

KLEM TIL SNØFILLA!

Annonse

Huff, ja.....skjønner hva du mener med jubileum......

Som jeg har sagt før, det er jammen godt man ikke vet hva man har i vente, og hvor lenge man må kjempe for det...da hadde mange ikke klart å gå oppreist....

Synes å merke en positiv undertone i det du skriver og det gjør meg glad! Det betyr at du er i ferd med å legge ting bak deg. Det er utrolig viktig i dette gamet - å bli ferdig med det gamle. Det er ikke noe vi får gjort med "det som var" likevel.

Som du skriver, det er snart påske, det går mot vår, lysere og varmere tider - kanskje den beste tiden på hele året egentlig! Vi kan være mer ute, kose oss i sola....gå turer.....sitte ute.....Ja det er mye positivt å fokusere på.

Ønsker deg en god påske med late dager, påske-egg med mye godt oppi og utkobling fra baby-fokusering....? :)

Stoor klem fra

Hei Snøfilla

Du virker som en utrolig sterk jente! Tenk å ha slik pågangsmot og positivtet etter så mange nedturer!

Håper jeg kan klare å få litt styrke slik du viser etterhvert!

Ønsker deg masse lykke til og håper at du om ikke altfor lang tid får et etterlengtet nurk i dine armer! Krysser alt jeg har for deg!

God klem fra

Hei Snøfilla.

Rart med jubileum. Har visst det snart jeg også. 27 mai er det 2 år siden min første sniff og det har vært et hardkjør på kroppen....

Godt å høre at du har planer framover.

Jeg skal stå på sidelinja og heie det i mål. For et mål er det:-))

Hva slags mål det er, er det bare framtiden som kan vise.

Lykke til.

Go`klem fra meg

Tusen takk for koselige svar jenter:-)

Ja, det er et rart "jubileum", men det viser at man ikke skal ta noen ting for gitt og at tålmodighet er en dyd i dette gamet. Jeg er ikke verdens mest tålmodige, men man lærer etter hvert - og jeg VET at jeg skal få barn en dag, enten på den ene eller andre måte, og det roer meg faktisk ned.

God helg & god påske!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...