snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Hei jenter! Takk for hyggelig treff på Majorstua i går - det var koselig å møte dere alle sammen og skravle om det som er viktigst for oss om dagen: BABY! Ønsker dere alle en riktig god påske:-) Klem
Brumm Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hei! Ja tusen takk for igår! Det var veldig hyggelig! Kos å prate med alle når vi er i samme sko alle sammen. Og vi kjemper sammen mot vårt felles mål:o) God påske! Klemmer
Høst72 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Hei hei! Takk det samme! Det var veldig hyggelig å treffe dere igjen, og dere som ikke har vært med tidligere. Håper det har gått bra med første spraydag for deg kosejent1! Håper dere får en deilig og velfortjent påskeferie! Kanskje det blir Danmarkstur på dere Brumm?! Krysser fingre for at ikke helligdagene ødelegger for dere. Klemmer fra
Coma Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Hei:) Jeg synes også det var veldig hyggelig på treff med dere igår:-) Koselig å få et ansikt til nickene også. Ønsker dere alle en knall påskeferie, håper det fine været holder seg! klem
kosejent1 Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Takk for et veldig hyggelig treff på mandag. Beklager at jeg skriver så sent, men har nesten bodd på jobb siden tirsdag. Sprayen går veldig fint og jeg føler ingenting! Lykke til med den lille sprien; Høst 72, så hyggelig å høre gladmeldinger fra andre slitere! Og lykke til alle dere andre, vi klarer det snart! Tilslutt, god påske til alle sammen her inne! Håper alle får fint vær og slappet av sammen med sine kjære!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå