Gå til innhold

Ærlig talt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg røyker. Å ja jeg vet at det KAN skade.

Men ærlig talt folkens. er det ikke værre ting du kan gjøre mot ungen din. jeg overøser dattera mi med kos, tid og kjærlighet. å røyke er faktisk IKKE barnemishandling. men noen uvitende idioter for det til å fremstå som det. i stede for å hakke på oss som dessverre røyker, så se litt på dere selv i stede for. er dere perfekte kanskje??? visst dere mener det selv, så har dere ikke sett nøye nok.

jeg sluttet under svangerskapet, men etter en hard fødsel som endte med hastekeisersnitt, grusom tid etterpå og med ei lita tulle me kolikk, vis meg den som ikke hadde begynt igjen. jeg kjederøyker heller ikke, så visst det er en røyk nå og da som får det til å gå, så får det heller være sånn.. jeg VET at det er bedre for dattera mi å ha en mamma som tar seg en røyk av og til, en en mamma som er stressa,lei og sur for at ho ikke får den røyken..

så kutt ut å dømme oss som røyker, bry dere om hva dere selv gjør. Mi jente har det kjempe bra. rene klær, nok mat, tid og kjærlighet, OG det SELV om mammaen røyker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kunne ikke sagt det bedre selv! Jeg sluttet å røyke med en gang jeg fikk vite at jeg var gravid. tuppa er nå to mnd gammel og jeg her klart å hold emeg så langt, men jeg tenker på røyken hele tiden.. Det er vel ikke så lenge til jeg sprekker:/

Skrevet

Det viktigste er at man slutter under svangerskapet og ikke røyker inne med barn tilstede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...