Gå til innhold

Hva skal vi velge? (kun to alt. igjen..)

Anbefalte innlegg

har krympet navnelisten betraktelig og står igjen med 4 navn.Hva synes dere om:

Elin Aminda?

eller

Agnes Sofie?

(Har sikkert 10 navn til på listen, men de er vanskelige å få til å klinge sammen...har bestemt oss for et fornavn og et mellomnavn c;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8782985-hva-skal-vi-velge-kun-to-alt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi har på en måte bestemt at vi skal bruke Aminda eller Agnes, da dette er to navn fra oldemødrene i slekta.

Jeg var litt usikker selv på Aminda i førsten, men siden det betyr

"elskverdig" så syntes jeg i grunn det var et fint gammelt navn som ikke har vært så mye i bruk de siste 80 årene.

Sofie har vi ikke noen tilknytting til, og det er uaktuellt å bruke det som tiltalsnavn alene (litt for vanlig)

Men jeg mottar gjerne forslag på andre navn som kan fungere sammen med Agnes, Elin eller Aminda !

Tusen takk for synspunktene deres!

(vi skal selvfølgelig bestemme selv, men det er veldig fint å "lufte" forslagene litt her for å se hvordan andre kan reagere på våres valg)

Annonse

Spennende navn begge 2. Linn Agnes da? Elin og Linn er jo i samme sjanger. Aminda trenger jeg litt tid på- aldri hørt det før. Høres veldig eksotisk ut da. Mange vil nok bli ekstra oppmerksom på navnet og spørre om bakgrunn av interesse eller huske navnet ekstra godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...