Gå til innhold

er det noen har som har gått på grethe rode kurs'?


Meg og Victoria + en i magen:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk tre kurs på Grethe Roede, de to første med knall bra resultater!

Jeg var supermotivert, og det var ikke slitsomt i det hele tatt. Syns nok man bør være 100% motivert.

I alle fall, jeg hadde nok å ta av, og gikk ned 12 kilo,

så byttet jeg jobb til 5 skifts ordning- og fortsatte på kurs nr 3- med null resultat. Ingenting skjedde,og motivasjonen var ganske så borte - var sliten og lite energi.

Jeg har deverre gått opp igjen...rødme rødme..skylde meg selv

MEN jeg har lært meg alt om sunt kosthold som jeg tar med meg videre, nå som solen har dukket opp igjen er jeg klar for en ny dyst...

Jeg vil absolutt anbefale Grethe Roede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på Grethe Roede-kurs nå. Holder på med kurs nr. 2. På første kurs gikk jeg ned 5-6 kilo. Har totalt gått ned 8-9 kilo nå. Det føles utrolig godt! Jeg anbefaler kurset på det sterkeste. Selv trodde jeg at jeg levde sunt tidligere også, men jeg har lært en del nytt på dette kureset (bl.a. å spise ofte). Jeg var utrolig motivert før jeg begynte. Buksene og skjørtene jeg brukte før jeg ble gravid, fikk jeg ikke på meg. Men nå er de passe igjen! Jeg håper jeg klarer å gå ned noen kilo til. Er veldig nøye med hva jeg putter i munnen, men jeg spiser mye. Det er det som er så bra med Grete Roede: Man spiser vanlig mat. Jeg slipper å føle meg sær i sosiale sammenhenger. Spiser kaker og dessert, men gjør det ikke så ofte og nøyer meg med små porsjoner av det som ikke er så sunt.

 

Altså: Anbefaler kurset!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...