maiiane Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 fått vite at jeg har rhesus minus blodtype. men hva skal jeg gjøre. er så redd for å ta abort. legen min sa det ikke var noe problem. å ønska meg bare lykke til. men det er så mange som sier forskjellig:S
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Du prøver å bli gravid, men er redd for å ta abort??? Skjønte ikke helt sammenhengen der jeg men... Uansett er det ikke noe problem å være Rh neg. Da får du vel bare en sprøyte slik at du ikke danner noen antistoffer mot evt neste baby
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 er du redd for å abortere?? den eneste forskjellen ved å ha Rh neg er som turbo sier at du får en spøyte under fødselen.
maiiane Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 nei, det er så mange som sier at jeg øker sjansen med 50% å ta abort. hvis jeg rh neg. men da vet jeg å at det ikke er farlig. blei bare forvirra. alle sa forskjellig:S
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Hvis legen din sier at det ikke er no problem, så bør du vel høre på han? Alle kan oppleve en spontanabort - uansett blodtype. Hør på legen din du
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 du kan ikke si "ta abort" hvis du snakker om spontanabort.... abortere heter det da....
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 Hehehe (tenkte jeg ikke skulle påpeke det, men takk dollypopp!)
maiiane Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2007 okai, mente det, men bare forirra i øyeblikket. så skreiv feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå