Gå til innhold

har fått framskyndet tidlig ultralyd

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre hatt noen svake blødninger i det siste.

Nå er heldigvis den tidlige ultralyden som skulle vært neste uke (fikk tilbud om det fordi jeg før har mistet sent i svangerskapet) blitt flyttet fram til torsdag. Det er en lettelse, bare 2 dager til. Håper alt står bra til der inne. På torsdag skal jeg i teorien være 6+6.

Det er så slitsomt med denne usikkerheten. Prøver å tenke så positivt som bare det. Denne graviditeten er så etterlengtet. Synes jeg har vært gjennom nok med barnet vi mistet i uke 18 i slutten av fjoråret.

Men livet er nok ikke alltid rettferdig.

Både gruer og gleder meg til ultralyden. Har litt dårlige assosiasjoner. Forrige gang var det på den ordinære ultralyden at det ble oppdaget at barnet ikke levde lenger.

Fortsetter under...

Så godt at du får komme tidligere til ultralyd. Det er bestandig greit å få ting bekreftet, både om det er positive eller negative nyheter. Får endelig håpe det er positive :-). Men, dersom du bare er 6+6, så kan det fortsatt være veldig tidlig å se et bankende hjerte, så kan tenkes du må tilbake for å bekrefte at det virkelig er liv. Du får holde motet oppe, og tro på det beste. Skal krysse fingre og tær for deg, og ønsker deg lykke til med ultralyden!

Ja det er fint at de tar slike hendelser seriøst og kaller deg inn tidligere til UL. Jeg er også usikker på hvoa mye de klarer å se i uke 6+6. Men noe ser de helt sikkert i og med at de har kalt deg inn.

Skal også krysse fingrene. Lykke til med UL.

Det var bra, det er ikke godt å gå slik og engste seg. Skjønner godt at du er engstelig etter det du har opplevd, har selv mistet i uke 8 og ukene fram til nå er deilig å legge bak seg synes jeg.

Ønsker deg lykke til, det vil helst gå godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...