Gjest Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Er det farlig å ikke vente? Er redd for å gjøre noe som ikke er bra...
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hei Hvor langt på vei var du? Jeg var 5 uker på vei og mistet. Legen sa da at vi bestemte selv om vi ventet en mens eller ikke. Grunnen til at de ofte sier at du bør vente en mens er for lettere å kan beregne terminen. Men vist du var over 10/12 uker så anbefaler de å vente en mens for at livmoren skal komme seg helt igjen. Lykke til i prøvingen!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Det er for at livmora skal byfge seg opp igjen. Mister du rett etter IKM kan du sikkert prøve igjen med en gang, men var du lengre på vei bør du venten. :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Jeg fikk også beskjed om at det bare var å starte med en gang, jeg ville ikke bli gravid dersom kroppen ikke var klar for det fikk jeg beskjed om.
skorpion01 Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Hei jeg var gravid i 12 uke og fikk beskjed å vente en mens.For at kroppen skulle få renset opp skikelig.men det var ingen fare hvis man ble gravid igjen med en gang.Men de anbefalte å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå