Gå til innhold

I natt snudde nurket seg, håper han har bestemt seg for å bli liggende med hodet ned nå..... :P

Anbefalte innlegg

Nurket mitt har ligget i tverrleie lenge, noe som har vært greit (minimalt med press på magesekk og blære). Da jeg var hos JM for en mnd siden sa hun at han fint kunne fortsette å ligge i tverrleie i en mnd til, men at han burde snu seg rundt uke 29.

For en drøy uke siden snudde han seg, denne gangen i seteleie (den lille rakkerungen, hihi).

JM kunne ikke gjøre annet enn å le da jeg kom dit i går og sa at 'Ja nå har han snudd seg, i seteleie!'.

Vi snakket litt om snuing og KS, men hun beroliget meg med at ca 50% av babyene ligger i seteleie rundt uke 30, men at flertallet snur seg.

Da jeg la meg i går kveld og var i ferd med å sovne, følte jeg et sprengende ubehag i magen, ble liggende å studere magen som endret fasong, det var ganske creepy å se på egentlig, og ikke særlig behaglig, det er jo ikke så god plass der inne lenger.

Kl 04 var jeg på do, da lå han i tverrleie igjen.

Men da jeg våknet i morges hadde magen en helt annen fasong, og den føles mindre og lettere.

Kjenner at han har snudd seg igjen, men hodet ned, jippi!

Så nå har jeg ørsmå tottelitter som sparker meg i rebbena, hehe

Så nå er det bare å håpe at han blir liggende :D

Blir spennende å se på kontroll (UL) på tirsdag.

Fortsetter under...

Wow... jeg klarer faktisk ikke å kjenne hva som er hva... enda jeg kjenner han veeeeldig godt gjennom magen. (å det er min andre)

Hvis han ikke har snudd seg til nå så blir jeg virkelig bekymra.. det er IKKE godt når han snur seg rundt bare.... han har alt for liten plass der inne nå til å snu seg helt rundt... (håper jeg)

Men det virker litt som om magen har ramla litt ned... så kanskje han ligger rett vei...

Får høre på neste kontroll.

Heldig er du som får se på ultralyd :-)

Rampen turner rundt i magen min hele tida! Spesielt når jeg skal sove=P Sambo sier at han ikke kan kjenne spark, men ser at det romsteres mye inni der, for hele magen min rister=D

Annonse

De fleste babyer snur seg rundt uke 30, men det er mange som velger å bli sittende i seteleie en stund til. Er jo greit at de snur seg mens det ennå er plass.

2-3 uker før termin bør babyen ligge med hode ned, så langt ned i bekkentet som mulig og gjerne være festet, men ingen babyer er like, så man må nok bare ta ting som det kommer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...