Gå til innhold

BABY S`IL VOUS PLAIT..........

Fruen77.mamma-igjen.nr3

Anbefalte innlegg

Litt av et navn du har valgt-hihi......

vanskelig,håper jeg fikk det riktig til da ;-)

-Jeg var hos legen i går og fikk termin 23.11.2007 jeg også...

Men jeg tror mere på 30.11,siden befruktningen skjedde 6.3.

-Mine symtomer er :

Veldig ømme pupper,litt plagsomt nesten........

kvalm-går litt opp og ned mest uggen egentlig,litt gulpete-hihihi....huff.

svimmel-spesielt hvis jeg er sulten.

stikkinger i eggstokkene og i livmor,kjennes ut som om mensen er på vei-(HOLD DEG BORTE!!!!!)

Vondt i ryggen oppover mot skulder bladene-"engle vingene"

Vel,vel-vi venter jo på noe flott så det er jo verdt dette da!!!!

Jeg er sykmeld,jobber som frisør så det er best å holde seg borte pga kjemikaliene...

*ha en flott dag!!!

klemmer

Fortsetter under...

Hei Fruen 77! Ja, jeg vurderer faktisk å bytte nick. Vet jaggu ikke om jeg har skrevet det rett selv, men likte det til å begynne med, da....

De symptomene du beskriver kunne jeg like gjerne skrevet om selv! Bortsett fra ryggsmertene føler jeg det akkurat sånn som deg! Hmmm, litt betryggende, synes jeg.....

Har nettopp bestilt meg legetime til uka etter påske, samme dag som jeg skal ha ultralyd på sykehuset. Har du hatt ultralyd? Hjerteaktivitet?

Jeg var første gang så tidlig (bare 5+1) at de ikke kunne se noe særlig, annet enn en "oppklaring" i livmora, derfor skal jeg på nytt etter påske. Er såååå spent og synes tida går såååå sakte! Gi meg en tidsmaskin så det blir november, sier nå jeg! :-)

Ha en strålende dag, du også Fruen!

ja,det er mye venting....

nei jeg har ikke vært til ul enda.

skal vel ikke det før uke 8 tror jeg,venter på at riksen skal ringe meg ang ul.men de har nok mye å gjøre for nå har jeg ventet i mange dager synes jeg.......

men,men.......

Håper det går bra på ul etter påske da,og at dere får se litt mere da...Det er jo så gøy å se de svever rundt i magen....

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...