Gå til innhold

Noen fler som blir alenemødre?

Anbefalte innlegg

Jeg ble desverre nødt til å gjøre det slutt med typen da jeg fikk ultimatumet , han eller babyen....

Vi hadde vært sammen i 15mnd, og han taklet ikke nyheten....vet han ikke var klar for et barn til på nåværende tidspunkt, men jeg ble graivd på pilla...og har tatt en abort før...vil ikke gjøre det igjen!

Nå er er 25år, og føler meg veldig klar til å ta vare på et barn.

Det var ikke lett å gå, men med slike reaksjoner ville jeg ikke kunne leve med han om jeg så hadde tatt abort...

Ser dårlig ut i forhold til hans evt. forandring av visse holdninger!!!

Men jeg vet jeg vil klare dette alene, håper bare han kan komme til en viss fornuft når barnet blir født...at han kommer til å stille opp. Han har jo en sønn på 10år fra før som han har annenhver helg.

Ha en fin dag jenter:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8781534-noen-fler-som-blir-alenem%C3%B8dre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du har vært tøff som har tatt et slikt valg! Det står det respekt av og jeg er helt sikker på at du kommer å klare dette fint :o)

Fy skam til ekstypen! Men vi får støtte deg så godt vi kan her inne og håpe at barnefaren også stiller opp etter hvert!

Det er dama si det med bein i nesa!!!!

Er virkelig stolt av deg...........Skjønner dette måtte vært vanskelig, men så godt når du endelig visste hva du ville. Og som jeg skjønte var du vel ikke så veldig i tvil.....

Når han ser magen begynner å vokse, og visst han fortsatt elsker deg, kanskje han vil være med på ultralyd og se nurket......Det kan jo henne han skifter mening.

Synes du er kjempeflink jeg anele.

Lykke til masse masse.

Vi skal støtte deg, bare skriv til oss og vi er der.

Hvor holder du til i landet........Jeg bor i Akershus, har termin 22 november.

Så søte dere er:)

Å jo, jeg har vært kjempetvilsom...har tenkt ut og inn, opp og ned.

MEN har kommet frem til at jeg vil beholde:)

Hvem vet, vi får se om han kommer etter...men jeg tror ikke han kommer til det! Han kan være nokså kald...

Jeg holder til i Oslo, men vi skal flytte ut av leiligheten til helgen...leiekontrakten gikk gudskjelov ut nå...hadde blitt gal om jeg måtte ha bodd sammen med han lenger..selvom jeg har vært mer eller mindre hjemme hos mor i Akershus siden jeg fikk vite at jeg var gravid for 3 uker siden...

Var på forundersøkelse for abort onsdag for snart 2 uker siden, og da fikk jeg vite at jeg var ca 6 uker på vei...

Skal bestille legetime, så jeg får henvisning til UL, slik at jeg får eksakt termindato.

Er det ditt 1.barn eller?

Jeg synes du gjorde det rette, og jeg er sikker på at dette kommer til å ordne seg på best mulig måte for deg og spiren.

En sånn mann klarer du deg heeeelt fint uten, selv om det sikkert virker skummelt å skulle bli alene.

Forhåpentligvis tar han til fornuft og innser hva han går glipp av. Lykke til.

Annonse

Han kommer nok tilbake skal du se. Typen min var også litt negativ først, men jeg gjorde han oppmerksom på at abort ikke var noe alternativ og at jeg fint kunne klare dette alene dersom han skulle bli vanskelig og gå sin vei. Det tok noen dager før han tok opp tema, og han har nå innstilt seg på familieliv.

Jeg tror det er vanskeligere for mange gutter å glede seg like mye som oss, for de har jo på en måte ikke noe forhold til sneipen før den kommer ut. I tillegg vet jeg at samboeren min er rett for ansvaret, for at han skal gjøre noe galt osv.

Jeg synes du skal stå på, og aldri tvile på at du gjør det riktige valget. Er han glad i deg kommer han tilbake, hvis ikke er det hans tap.

Han kommer nok tilbake skal du se. Typen min var også litt negativ først, men jeg gjorde han oppmerksom på at abort ikke var noe alternativ og at jeg fint kunne klare dette alene dersom han skulle bli vanskelig og gå sin vei. Det tok noen dager før han tok opp tema, og han har nå innstilt seg på familieliv.

Jeg tror det er vanskeligere for mange gutter å glede seg like mye som oss, for de har jo på en måte ikke noe forhold til sneipen før den kommer ut. I tillegg vet jeg at samboeren min er rett for ansvaret, for at han skal gjøre noe galt osv.

Jeg synes du skal stå på, og aldri tvile på at du gjør det riktige valget. Er han glad i deg kommer han tilbake, hvis ikke er det hans tap.

Jeg har termin ca 4. nov. Ja det er leeeeenge å vente. Så lenge at jeg egentlig ikke klarer å forstå hva som skal skje enda. Uvirkelig, spennende, skremmende og fantastisk. Masse varierende tanker og følelser rundt det hele! Kanskje like greit at man har lang tid på å forberede seg og venne seg til tanken :o)

Tror nok ikke han kommer tilbake, selvom jeg vet han sliter nå...snakket med han i stad, og han sa han skulle ønske han hadde en dame som var glad i han og som brøy seg..jeg svarte at det hadde du jo hatt hadde du hatt litt andre holdninger-da ble det stille...før han begynte å prate om noe annet...

Ser han i morgen da, for vi skal flytte ut av leiligheten...så vi får se...har jo ikke villet fortelle han hva mitt endelige valg blir, vil vente til vi er ute av leiligheten...redd han skal gi F.. i alt som har med den å gjøre om jeg forteller det ( og jeg har betalt depositumet...)

Ja ja...til uken så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...