Gå til innhold

April: Mål ved 2-årskontroll

@nneliten

Anbefalte innlegg

Sondre var på 2-årskontroll på helsestasjonen i går. Han er nå 85,5 cm og 13,5 kilo. Han som var en "kjempebaby" (sprengte alle kurver...) er nå litt under gjennomsnitt på høyde og litt over gjennomsnitt på vekt.

Hva med de andre aprilbarna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke hatt toårskontroll enda, men målte henne sist jeg var til JM, for to uker siden.. Da var hun 84 cm og 10.3 kg... Håper vekta var så lav pga spysyken vi hadde uken før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89cm og 12,9kg jente, ved 23mnd, hadde vært syk, da, nå har hun lagt på seg et halvkilo til, minst. Bursdag på fredag!

Dere har nok en spurt forran dere @nneliten, hun har egentlig ikke strukket seg så mye siden jul, nå vokser hun i lengden (2cm siden den målingen, no kidding)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått innkallelse til det vi, men jeg har hørt at den kontrollen er utsatt til barna er 2 1/2... Men jeg syns det er rart om det ikke er sånn over hele landet...

vel vel.. Vi veide Didrik når vi var hos ernæringsfysiologen for to uker siden. Da veide han 10.2 og er 80 cm lang. Hun var veldig fornøyd med utviklingen hans og han ligger bedre til på kurven enn på lenge"'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke før hun er 2,5 år for da har barna utviklet mer språk sa de på vår helsestasjon.. Hun veier rundt 15 kg nå,men lengden har jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal heller ikke før ved 2,5 år. Er så nysgjerrig at jeg vurderer å ta en ekstratur innom helsestasjonen for å måle og veie ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...