Gå til innhold

FJORTISER!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

er faktisk det enesete dere som ikke vet hvem far til deres barn er klarer å presse ut av dere hver gang noen andre sier sin mening om dette....

pluss en masse antagelser om at andre ikke kan ha opplevd det å ha tatt abort osv...

jeg må faktisk si det at det er underholdende å lese hva som blir skrevet her inne og deres reaksjoner...

og ja seff kommer det reaksjoner... hva regnet dere med????

det som er mest morsomt er jo å lese deres reaksjoner.... det som er negativt ovenfor dere treffer jo spikeren på hodet.. det ser jo alle ut ifra svarene... ikke rart folk skriver inn med sin mening om den er negativ el positiv i forhold til dere...

jeg har tatt 2 aborter og ja jeg vet hvordan det er...

har en sønn på 8 år og en på vei nå... vet hvem faren er på begge-aldri vært i tvil for jeg har aldri vært noe flyfille...

hadde jeg havnet i en sånn situasjon som dere hadde jeg tatt abort.. men når dere er så sikker på valget deres om å beholde... hvorfor syter dere og klager da?? buhuuu... fått mld om at jeg er hore osv....

ja folk har meninger om ALT....

---LEV MED DET,FJORTISER!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel , så det bedre å ta abort for "det passer så dårlig akuratt nå"?

Skrevet

Så kjekt å ha egne meninger som anonym, hmm?

"Anonymitet får fram drittsekken i alle."

Utsagn som jeg holder får å være sann, selv blant det man skulle tro var "voksne" folk.

Folk takler ting forskjellig, og er da også forskjellige.

Og alle er ute etter oppmerksomhet og bli dullet og dallet med.

Så før folk plasserer seg i sandkassen og begynner å kaste sand på hverandre, prøv å forstå situasjonen.

With Regards;

Lanrete

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvorfor kalle vi de fjortiser hver gang de skriver noe hjernedødt?

Burde vi ikke kalle de amøber eller andre ting?

Fjortiser er jo strengt tatt en 14 år gammel person.....tror ikke alle hjernedøde mennesker er 14 år=)

Men de er en gjeng med amøber som ikke har peiling på livet eller mennesker....

Skrevet

fjortis er ikke en alder men en tilstand.. tihi.. =)

Skrevet

ja jeg vet og du har ett godt poeng da=)

Fatter ikke hva mennesker tenker med jeg for tiden.....

Skrevet

Du synes kanskje ikke det er noe å bekymre seg over- men å bli kallt en flyfille er ikke akkurat det man trenger når man i utgangspunktet er i en vanskelig situasjon, og har funnet et forum for å snakke med likesinnedde om sin situasjon, og kanskje finne løsninger. Da vil jeg si man allerede har kommet et stykke for å gjøre noe med sine problemer.

Skrevet

Hei HI!

Har faktisk masse respekt for disse jentene her inne jeg,dem er tøffe.....Dem har ikke valgt den "lette" utveien med det å ta abort (ikke missforstå,er jo ikke super lett å ta abort,men det er lettere å gjøre)

Dem står for det dem har gjort,og tar konsekvensene av det.....Men det er liten vits at folk kommer inn her å slenger dritt.....Og det samme gjelder det tåpelige innlegge ditt....

Når skal folk her inne og ellers i livet lære seg å slutte å bry seg opp i ting dem ikke har noe med......Kan ikke folk bare holde kjeft og leve sitt eget liv,hvis dem ikke kan komme med noen posetive og oppmutrende kommentarer? Hvor har det blitt medmenneske? Er det sånn at man må rakke ned på andre hele tiden for å føle seg bedre?

Det er mennskelig å gjøre feil,enten på den ene eller andre måten.....Så jentene her inne har full rett til å blir sinte,lei seg,og irriterte på dem som slenger dritt her inne.....Og ja,dem som gjør det er enten trangsynte eller lite voksene.......

Man får feie for sin egen dør før man feier for andre!!!!!!!!!

Og til dere jenter her inne: Stå på.....Jeg har respekt for dere....Syns dere er tøffe som faktisk har tatt en så voksen besluttning om å beholde barnet til tross for at dere ikke vet hvem far er,og at dere sikkert viste at det kunne bli tøft. Det beundrer jeg dere får....

Lykke til videre alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...