Gå til innhold

Pr kåt - linselus?????


MM med spire

Anbefalte innlegg

Når vi var på riksen sist ble vi spurt av overlegen om vi ville la oss intervjue av VG. Det var oss og en annen barnefamilie ....

 

Idag fikk jeg lese gjennom artikkelen.... hjelpes...

De hadde ikke akkurat sitert meg ordrett da... men men...

Ringte opp igjen og fikk retta opp i noe...vil ikke at de som leser det skal tro at det var jeg som kontaktet VG....:) ellers var artikkelen fin den... Ser at jeg trenger å gå ned noen kg på bildet de tok... men det visste jeg jo fra før av... :D

Så nå blir vi kjendiser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så spennende!! Når kommer det på trykk, da? Dette må vi jo få med oss!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gåt fint med han :)

litt luftsmerter, men det går seg nok til :)

Han spiser bra, og er veldig fornøyd... har til og med begynt å sove litt lenger om natten... 5-6 timer, tør nesten ikke tro det er sant... :))

 

Med dere da?? Ikke så gøy med falsk krupp heller... Er han bedre eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) Deilig at han sover litt lenger kan jeg tenke meg!

Joda nå er han bedre! Fortsatt litt hes,men mye mer kraft i han nå!Ikke noe gøy når disse søte små er syke:/

Kasper er blitt veldig flink med soving om natten. Sover fra 21 tiden til 6-7 om morgen:) Snart kommer nok Henning etter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj... Flinke Kasper :))

 

Vet ikke helt hva Henning holder på med om natten jeg...

Var inne hos han og ga et måltid i 05 tiden, da spiste han ,og sovnet igjen med en gang...

Jeg våknet i 7 tiden, og tittet bort på babycallen (m kamera) som er zooma inn på puta hans... der så jeg kun en FOT.... Løp inn til han...rommet ved siden av..

Han hadde snudd seg helt rundt, med hodet mot fotenden og beina på puta... Der lå han godt å sov :D Skikkelig Pippi-søvn :)

 

Måtte le av han, han våknet da selv og, og flira godt han og :))

 

Så kansje... om han kuttet ned på akrobatikken og heller konset om å sove ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,en fremtidig turner du har fått skjønner jeg;) Godt du har kamera på babycallen så du får følgt med på akrobaten! Hvor har du kjøpt det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at vi får en kjendis her i desemberklubben da :-) Gjør jo bare den beste klubben enda bedre det :-)

Blir spennende å lese avisa 2. påskedag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babycallen heter Super Nova video vision eller noe... iallefall i samme serie som super nova... Tror man får kjøpt den på Babyshop...

Mitt beste babykjøp :)

 

Blir spennende å kjøpe VG da ja... kommer nok til åvære tidlig ute med aviskjøpet da :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...