smula71 Skrevet 27. mars 2007 #1 Del Skrevet 27. mars 2007 Vi pleier vanligvis å spise ved 11 ti'a, men han er visst i sovehjørnet i dag. Jeg får dib'et for første gang på kjempe lenge. Dagen går så fort at jeg sjelden få vært annet enn sporadisk innom (leser litt, men får ikke skrevet). Om kveldene er jeg som ei fille siden jeg stort sett har vært våken siden 5, er ikke flink til å sove når han sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Del Skrevet 27. mars 2007 Sikkert deilig for han å sove litt, Maja har hatt slike perioder der hun sover og sover :-) Og ikke minst kan man sitte på dataen med god samvittighet (iallefall litt da - man tenker jo alltid på alt det huslige man kan gjøre istedenfor...men pytt!) Tror de aller fleste av oss er her færre ganger om dagen nå - man må jo ha øynene på de mye mer enn før siden de fleste har begynt å forflytte seg :-) Vi sover heldigvis litt utpå morgenen, står opp klokka ni, så da får jeg noen timer etter å ha vært våken på natten - de hjelper utrolig godt! Så håper du får litt mer søvn etterhvert! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå